![]() |
Fra ren shakediett over til ketolyse?
skal gjennom legen min og et forsøk i forbindelse med noen prøver gå på flytende shake/suppe diett ala cambridge i 2 uker(Ja vet det ikke er en lur ide for varig vektap men det er en annen sak;)
Spm mitt er som følgende: Vis jeg går rett fra en veldig lavkalori diett som cambridge over til ketolyse med engang, vil jeg fyke rett opp i vekt det som jeg evnt tar av med shakedietten da? for jeg har planer om å følge ketolyse til punk og prikke fra første dage etter end kur.. men hva sjer da egentlig i kroppen.. fettet vil kansje klistre seg rett på pgr jeg bare har drukket shake i 14 dager da? noen som har gjort det før? |
Sv: Fra ren shakediett over til ketolyse?
Cambridgekuren vet vi vel nok om til å si at det er ikke særlig lurt... hva slags greie skal du prøve? Interessant å vite...
Jeg går på eurodiett, som er en lavkalori lavkarbo høyproteinkur... og som er en del pulver... ingen problem med å gå over til vanlig lavkarbokosthold, men jeg ville nok vært litt i tvil om jeg skulle over på ketolyse, hadde nok vært redd for alt fettet! |
Sv: Fra ren shakediett over til ketolyse?
DREIT I HELE GREIA
hva og kjøpte meg mincur shake imårest.. ÆSJ ÆSJ, jeg ble drit kvalm.. dette klarer jeg aldri å drikke i 2 uker Rett over på ketolyse , TVERTOM! Håper ketolyse vil funke på meg.. nå er jeg DESPERAT:mad: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37. |