![]() |
Vilja
Helfersk på ketolyse, men til sammenligning helt fantastisk motivert!:D
Jeg har i flere år tenkt at "jo, nå må jeg gjøre noe med dette her", men så har det jo vært så mye enklere å bare være litt trist, tror man i allefall. Men, nå er grensen nådd og jeg har lest bøkene opp og ned og bestemt meg for ketolyse! :) Men forstå meg rett, jeg er ikke det jeg vil kalle "belest", og har fortsatt masse spørsmål og forvirring rundt hvordan jeg skal gjøre dette. :confused: Jeg er desverre vegetarianer på tross av årlige og jevnlige forsøk på å få i meg kjøtt :/ Men, i anledning min nye motivasjon har jeg gått til innkjøp av soyakjøtt og lært meg å spise stekt egg! Har nå satt opp en plan, men føler at jeg begrenser meg unødvendig fordi jeg er redd for å sprenge grensa på karbo-antall. Setter kjempe-pris på alle tips og innvendinger, og et spark i rompa er alltid velkommen hos meg! :o Så, hvis dette er helt feil (hvilket det er godt mulig det er), si gjerne fra! Har lurt på hvordan jeg skal få erstattet proteinene og fettet i kjøtt. :confused: Frokost: (2 kh) Ei skive med soyabrød. Mye smør og hvitost. En liter vann. Lunsj (4 kh) Salat 100 gram stangselleri, rød paprika, agurk salat linfrø fetaost En liter vann. Middag (4 kh) - 1 soyakjøtt nuggets (2,2) et egg med mye ost Mye avokado En liter vann Kveld (4 kh) Salat 70 gram stangselleri, rød paprika, agurk salat linfrø fetaost En liter vann |
Sv: Vilja
Velkommen med dagbok:)
Jeg vet lite om det du spør om, men ser jo at det må være en kjempeutfordring å få nok protein når du er vegetarianer. Men det er sikkert noen her som har svar! Lykke til:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49. |