![]() |
Noen som kjenner til denne?
Loker rundt på nettet og finner denne siden:
http://www.savingdinner.com/menu_mai...nu_mailer.html 3 mnd koster $ 9,95, med en kurs på rundt kr 5, blir ikke det rare greiene. Noen som kjenner siden og oppskriftene? Merker jeg har litt lyst til å prøve... |
Sv: Noen som kjenner til denne?
OK, nå har jeg gjort det. Bestilt et abonnement på LC-menyen, og har mottatt andre uke med menyer. Den er ikke super-ketolyse-lavkarbo, men helt grei generell lavkarbo uten ketose (og ganske lavfett, men jeg trenger jo ikke presse fettet ut av kjøttdeigen, eller? :rolleyes:) . Deilig å få menyen og hele handlelista på mail. Det står til og med om jeg trenger alu-folie til et eller annet denne uka.
Kan igrunnen anbefales dersom man er matlei og trenger litt påfyll av nye oppskrifter. Ny mail sendes hver tirsdag. |
Sitat:
Det ser jo veldig morro ut, dette da :D Hva slags ukemeny har du fått (hvis du gidder å gi et eksempel på en uke eller en 3-4 dager....:snill:) Jeg lurer bare på om det er mye variasjoner og hvilken type mat de foreslår.... Er det fisk annenhver dag, f.eks?? ;) Eller kan man velge? Tror nok at dette kunne vært noe for denne familien også. Mannen min kommer til å være en del uten meg denne høsten, og da kan det lett gli ut i matveien - hvis han ikke har stramme retningslinjer, he, he (hvor er et piskeikon når man trenger det...) |
Sitat:
Men når man har kjøpt et abonnement der, får man tilgang til alle menyene, sånn at hvis du absolutt til prøve noe annet, f eks "Regular", en uke er det full anledning til det. Det er også en meny med frokost/lunchforslag men de er ikke LC, bare "normalt sunne" (typ en fullkornstortilla med stekt kylling og grønnsaker/salat og yoghurt til dessert) |
Ok, takk for svar! :)
Jeg legger den siden inn som en favoritt foreløpig. Det høres jo litt artig ut - og litt lettvint mhp planlegging :D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41. |