![]() |
Hva er dette?
1 Vedlegg
Nå må jeg først se om jeg får til å legge ved et bilde her.......og det fikk jeg til ja!! :)
Spørsmålet mitt er altså: Har noen en formening om hva dette er? Og hva det har vært utsatt for? MHM: Fint hvis du kan la være å svare sånn i første omgang - siden jeg har fortalt deg svaret.... :p |
Skjønte det ikke selv om du har sagt det jeg da...... :o :o :o
|
Sitat:
|
Ser ut...
...som en sleiv som har vært utsatt for for mye varme, men svaret er sikkert litt mer spennende enn som så.....
BUHUUU, jeg klarer ikke å legge ved bilder, bruker browseren, men bildene kommer ikke frem:hylgrine: |
For meg ser det ut som majones som har vært utsatt for å bli skvist ut en tynn åpning...:p
|
Robin foreslår en sau.... :cool:
|
Nå ser jeg det!
Det må være en smeltet engangsgaffel. Ligner i hvert fall veldig:p
|
Asiatisk plastikk-tannpirker med utskåret slangehode...:cool:
|
Er det et sprekt produkt? :confused:
|
Nå har jeg satt og stirret på den en stund.....
En plastskjei som har lagt på komfyren og hengt igjen når du har prøvd å fjerne den etter du/din datter skrudde på platen. Det er _det_ det er! :ja: |
men hvorfor ligger den under kosttilskudd?
|
Sitat:
|
Nå må jeg nesten fortelle - for flere av dere har rett.... Det ER en plastikk-te-skje som har smeltet/gått i oppløsning. Akkurat DET er kanskje ikke så spennende å legge ut i forumet - men HVORDAN den har gått i oppløsning er ikke mindre enn grusomt, oppsiktsvekkende, kvalmende, forferdelig og forhåpentligvis forbudt!
Som dere har sett av min signatur jobber jeg litt med kosttilskudd/helsekost og syns det er fantastisk spennende. Produktene er vannløselige og produsert og sertifisert etter GMP standard. Dvs. at produktene har samme sertifisering i forhold til "renhet" som medisin. At produktene er vannløselige gjør at jeg blant annet tar et omega-3 tilskudd som også er vannløselig og rent. For å sammenligne hvordan tradisjonelle omega-3-kapsler oppfører seg i vann i forhold til det produktet jeg bruker - ble det gjort følgende test: 2 omega-3 kapsler ble klippet opp og puttet i et glass med litt vann. Både kapslene og oljen ble lagt i vannet. En plastskje ble brukt for å røre i glasset, og skjeen ble stående i.... Etter 7 timer ser plastskjeen ut som på bildet. :eek: Den har gått i oppløsning og plastpartiklene flyter rundt i vannet sammen med oljen. Helsefremmende? De av kapslene som ble testet som IKKE gjorde at skjeen løste seg opp, samlet seg til forholdsvis faste geleklumper. Litt silikon-aktige. Personlig syns jeg dette også er "små-skummelt". Spesielt siden jeg har fått vite om en person som ble lagt inn på sykehus med store mage/tarm problemer, og hvor problemet viste seg å være en fullstendig forstoppelse i tarmen av....ja nettopp kapsler. Gelatinkapsler. Skremt hilsen fra Fedonisten |
?
Håper ikke denne teksten har stått under bildet hele tiden!?:
plastsked.jpg Da er det ikke bare HMH som er i tåkeheimen:D |
Sitat:
Det står ikke under bildet mitt - fra min PC jaffal..... |
står ikke her heller.... :D
|
Det står...
...fortsatt hos meg:o
Godt jeg ikke tippet helt riktig da, men tippet på plastgaffel, gpa de små sporene jeg trodde jeg kunne se etter gaffeltenner:rolleyes: |
Ikke her heller, men tåka er tett!
|
Men atte ... er det bra å spise fettløseligevitaminer som er omgjort til vannløselige da?
|
Sitat:
|
Vi selger også et Omega3 produkt som kan løse opp kunstige 'spise redskaper' :D
Glimrede isopor-kopper av typen som holder kaffen god og varm deles i 2! :p av 2 kapsler i ca 30sek! ;) Møller brukte flere minutter i vår kjøkkentest. :snill: Men når det er sagt så spiser vi Pikasol... ;) (ikke isoporkopp-testet) |
Sitat:
|
Når jeg kommer hjem i kveld (er i farta, skal til middag hos den nye oldermoren) skal jeg teste Ultra Omega 3-6-9 !!
Rapport følger !! |
Som jeg skrev i en annen tråd: HVA kan det være i kapslene eller fiskeoljen som gjør at plast smelter? :confused:
HP: Jeg skjønte heller ikke bæret av hva du mente i innlegget ditt! Selger du et omega-3 produkt? Kaffekopper? Hæ? |
Sitat:
'Selger' fordi det er i sortimentet til et nettverksselskap vi en gang meldte oss inn i... Sammen med en rekke andre produkter vi er avhengige av... :snill: Så nei; jeg selger ikke... :p |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57. |