![]() |
Laksemiddagspølser fra Mills!
Vet ikke om det er noen som har nevnt de før her inne men det var nytt for meg, så kanskje et tips til flere også.
2 g karbo, hvorav <0,5g sukker :p Kjøpt på Rema... de hadde lakseGRILLpølser også med omtrent samme innhold. tenkte at jeg skulle prøve i dag sammen med blomkål og brokkoligrateng. :) Sistnevnte er jeg litt usikker på.. muligens vært en stopper for meg før men blir eksperimentering i dag. Når jeg først er inne på pølser så er argentinsk lammepølse fra Gilde gode lavkarbopølser med mye smak! |
Sv: Laksemiddagspølser fra Mills!
Jeg har prøvd begge, og synes middagspølsene var best! Nesten som man ikke kjenner at det er fisk i pølsene! Absolutt spisende!
Musa |
smaker det ikke laks engang?`:(
|
De smakte litt fisk jo. Ganske godt faktisk :)
|
GOOD! I love laks!
|
Så spennende! Ingen rema i nærheten av meg da, og har ikke sett dem andre steder. Men kanskje de dukker opp! :) Men de argentinske lammepølsene, er de i salg nå? Jeg spiste litt av dem i fjor, og de er jo kjempegode! Men jeg har ikke sett dem i butikkene i det siste.
|
Sitat:
|
Arg, finner ingen innholdsfortegnelse på mills, dårlig..
Noen som vet hva mer de inneholder? Er det gluten eller laktose i de? |
Jeg er kjempeglad i både laks og pølser, men jeg syns ikke de laksegrillpølsene smakte godt...:o
|
glem det, bare jeg som er blind..
http://www.mills.no/?module=Articles...licShow;ID=935 |
De har både argentinske lammepølser og mills laksemiddagspølse på mega også, her hos meg. Og som sagt på rema
|
Prøvde pølsene i dag og likte de, MEN en pølse veier 90 gram og det er 2 gr. karber pr.100 så blir ikke så mye av disse. Laksefilet er best da og faktisk samme pris, så da velger jeg ren mat ;)
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10. |