![]() |
Hjelp ...
Hei alle sammen,
Jeg er ei jente som nå har gått på Eurodiet i 1 mnd og 10 dager... Gått ned 6 kilo de første ukene, men nå har det stoppet opp. Grunnen til at jeg skriver på denne siden er at jeg var 1 uke på Eurodiet, men klarte ikke smaken av maten. Etter dette gikk jeg over til ketogen kost. Di siste 2-3 ukene har jeg ikke gått ned noe i det hele tatt... Min dag ser slik ut: Lollypop (2) brød med pålegg til frokost. Salat med kjøtt og egg til lunsj Kjøtt/kylling/fisk til kvelds, med enten grønnsaker eller salat. Mellommåltid dersom overtid på jobben er også Lollypopbrød med pålegg. Jeg tar også C vitamin, Omega 3, Omega 6, tilskudd av B12. Jeg har lavt stoffskifte og insulinintolleranse (eller hvordan det skrives)... Noen som kan hjelpe meg? Trenger sårt å gå ned 10 kilo innen 2. juli. Hilsen fortvilet Tulla! :confused: |
Sv: Hjelp ...
Heisann.
Vet ikke om dette hjelper, men skal jeg gå ned i vekt, så må jeg holde meg unna både brøderstatninger og nøtter... Og holde meg mest mulig til reint kjøtt/fisk/fugl/egg og ferske grønnsaker og salater :ja: Lykke til videre :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02. |