![]() |
Nakkinekkis dagbok
Jeg skal prøve å skrive ned daglig hva jeg spiser!
Må få bukt med søtsuget! Vekt: 64,5 kg 1 banan + 1 glass vann 1 kopp kaffe m/kaffefløte 1 pære 1/2 honnigmelon+6 skiver spekeskinke 1/2 ltr vann 1 kopp peppermynte te m/2 sukkerbiter 1 eple Planer for middag: Gresk salat m/tzatziki Stekt kyllingfilet Kvelds: noen kjeks m/ost |
Sv: Nakkinekkis dagbok
Det ble ingen trening igår, men idag skal jeg!!!
Vekt: 63,9 kg 1 banan + 1 gl. vann 1 kopp kaffe m/kaffefløte 1/2 honningmelon + 6 skiver spekeskinke 1/2 ltr vann Planer for middag: Gratinert Tacogryte m/salat og rømme Kvelds: Noen moreller 1 skive fullkorns rugbrød m/ost 1 gl. melk |
Trente igår, det var deilig.
Har planer om å trene idag også! Vekt: 63,0 kg 1 banan + 1 gl. vann 2 kopper kaffe m/kaffefløte 1/4 vannmelon Pølsesalat+2 gl. vann Planer for middag: Hamburger m/ost og masse salat (ikke brød til oss voksne) Kveld: noen kjeks m/ost 1 gl rødvin Det ble ikke noe trening idag, em jeg håper jeg akn trene imorgen!!! |
wow, du går ned i en fart du!
|
Sitat:
|
menne.... alan carrs?? hva er det for noe?
|
Sitat:
Alan Carr er forfatteren som også har skrevet boken "Endelig ikkerøyker". |
hva trener du? jeg går sånn sett ikke ned når jeg trener... men trener jo mye rart da...
|
Sitat:
Det er intervaltrening med styrkeapparater og kondisjonsstajoner. Intervalene er på 3 omganger på 30 sec (man+ons+fre) eller 2 omganger med 45 sec (tirs+tor+lør). Veldig deilig å bare kunne komme og gå når en vil. |
interessant! skal se etter boka etterpå.... hørtes interessant ut... men skremmer meg litt ang karboene.. men skal ikke si noe før jeg leser boka :D
|
Det ble ingen trening igår, men jeg fikk da gjordt ferdig selvangivelsen til gubben. Må bare få inn tallene i Altinn...
Vekt: 62,6 kg 1 banan + 1 gl saft 2 kopper kaffe m/kaffefløte 1 galia melon tunfisksalat+1 tomat 1 ltr vann Planer for middag: Fisk i form + salat Trente ikveld, herlig! Kvelds: 1 skive grovt roogenbrot m/masse gulost 1 gl. H-melk 2-3 never solsikkefrø |
Da er det endelig fredag!
Søtsuget har faktisk gitt seg endel alt. :) Det blir ikke noe trening idag, men skal ta med spade og grave om sanden i de stor sandkassene på barnehagen...dugnad idag. Blir nok svett da også...:D Vekt: 62,1 kg 1 banan + 1 gl. vann 2 kopper kaffe m/kaffefløte 1 eple 3/4 ltr vann Tunfisksalat 1 gl. appelsinjuice Planer for middag: Grillpølser og "potetsalat" (bønnesalat) |
Lørdag
Vekt: 62.1 Det ble ikke noe frokost på meg idag. Dro til Årnesdagene på marked og tivoli. 3 stekte egg+bacon masse vann Var gatefest her i nabolaget. 1 grillpølser 1\2 ltr Fanta 1 Munkholm 2 Tuborg 2 gl. hvitvin 3 grillspidd bønnesalat 2 gl. Kalua |
Ungene sto ikke opp før kl.8.40 idag.
De var jo ikke i seng før kl. 22 igår. Skeier alltid litt ut i helgene, men det går som regel bra. Holder meg borte fra feil type brød, potet, ris og pasta. Blander ikke proteiner og karbohydrater! Vekt: 63.2 kg (fikk i meg mye væske igår...) 2 speilegg + bacon 1/2 galia melon 1 Clauthaler 2 grillpølser 1 lammebogskive 3 svinefiletskiver 2 gl. rødvin Planer for middag: Blir grilling idag også. Svinefilet m/salat til |
du imponerer meg sånn ang nedgangen!!! må visst bestille boka jeg.... for de hadde den ikke her på bokhandelen...
|
Sitat:
Du får tak i den på bokkilden.no :) |
Total nedgang på første uka = 0,6 kg
Det ser jo ut som om jeg gikk ned nesten 2,5 kg sist uke, men det er for det meste vann. Når helgen kommer og jeg er flinkere til å drikke væske, så fyker vekta opp igjen. Vekt imorges : 63,9 kg 1 banan + 1 gl. vann 1 kopp kaffe m/kaffefløte 1 1/2 ltr vann 1 fersken noen moreller 1/2 galia melon Planer for middag: 1/2 grillet kylling Kvelds: Solsikkefrø og paranøtter |
Håper å få trene i kveld!!!
Søtsuget er nesten helt borte. Nå er vannet på vei ut av kroppen igjen, etter helgens utskeielser... Vekt: 63,2 kg 1 banan + 1 gl. vann 1 kopp kaffe m/kaffefløte 1/2 galia melon 1 ltr vann Paranøtter Druer Fersken Sharon Planer for middag: Gratinert taco-gryte + salat Kvelds: 2 speilegg+bacon Solsikkefrø Trente masse styrke! |
Drikker masse vann hver dag nå.
Det er så varmt på jobben og vi har kildevann som jeg fyller på 1/2 ltr falske som står foran meg på bordet. Vekt: 62,9 kg 1/2 banan+1 gl. vann 2 kopper kaffe m/fløte 1 ltr vann Paranøtter Salat m/olje og eddikk Jordbær Rekesalat Brie 1 kjeks Planer for middag: 2 bratwurst m/sterk sennep og ketchup Masse vann Kveld: Solsikkefrø 3 smørbukk |
Fikk i meg litt for mye mat igår, men det går bra. Var jo sunn mat.
Vekt. : 62,7 kg 1 fersken 2 kopper kaffe m/fløte 1/2 ltr vann 1 Sharon frukt Paranøtter 1/2 galia melon Planer for middag: 2 hamburgere u/brød +salat og ost 1/2 nakkekottelett 1 Munkholm Kvelds: Solsikkefrø 2 smørbukk |
Badet masse i bassenget vårt igår! :D
Vekt: 62,6 kg 1 banan + 1 lg. vann 1/8 eple 1 ltr vann 2 kopper kaffe m/fløte druer Paranøtter 1 Sharon frukt 1 Fersken 1/2 Piel de Sapo melon 10 skiver salami 1 Friskis Planer for middag: Det blir grilling idag også |
Helgen ble hektisk.
Var på båttur i Oslofjorden på lørdag og badet masse! Det ble nok en goddel utskeielser, men det skal jeg nok få bokt med. Skal ta på meg skritteller og gå tur med minste mann hver dag! Må gå minst 10.000 skritt daglig. Vekt: 63,0 kg 1 banan+1 gl. vann 1 kopp kaffe m/fløte 1 ltr vann 1 galia melon 6 skiver spekeskinke 6 skiver salami 8 Paranøtter Planer for middag: Unga får spaghetti. 1 kottelett m/brokkoli+paprika+løk+sjamp og saus Kvelds: Noe ost og spekeskinke |
Jeg må kutte ut kveldsmaten!!!
Vekt: 62,6 kg 1 banan+ saften av i grapefrukt 1 eple 1 kopp kaffe m/fløte 1 liter vann Paranøtter 1 banan Planer for middag: Stekt kylling m/wok grønnsaker+saus Kvelds: ingenting bare vann!!! |
Det gikk faktisk fint å ikke spise kveldsmat, så det fortsetter jeg med.:)
Vekt: 62,4 kg saften av 1 grapefrukt 1 banan 1 liter vann 1 pære 1 kopp kaffe Litt brie og ridderost Spekeskinke Solsikkefrø Planer for middag: Skal være sommerfest i barnehagen idag. Så da skal vi grille grillspyd m/kylling, biff, paprika, sjampignon, løk. Og så skal jeg lage en tomat og moserella salat til. |
Det ble en ganske aktiv dag igår.
Vekt: 62,2 kg saften av 1 grapefrukt 1 banan 1 ltr vann 2 kopper kaffe m/fløte salami og spekeskinke 1/4 vannmelon Planer for middag: 1 hamburger u/brød bare masse salat og dressing 1 winerpølse m/ketchup |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:31. |