![]() |
Er du nettoholiker?
Jeg har lest siste ukes KK - og der fant jeg en fin liten notis...... Kanskje noe for noenogenhver???
"Sitter du timevis foran skjermen og surfer på måfå, kan Lommelegen.no sine råd mot nettavhengighet være nyttig:
|
Fedonistens svar på spørsmålet: Er du nettoholiker
|
Annes svar:
1. Hva skal jeg gjøre på jobben da? 2. Jeg er aldri alene der, alle de andre er der og. 3. Det er lettere å si når jeg ikke er der; når jeg sover. 4. Problem...skjønner ikke... 5. Er trøtt om kvelden. Det er derfor jeg er på nettet. 6. Jeg er meg selv, hvem andre kan jeg være? En frosk? 7. :eek: 8. Hvilket sosiale liv, det er jo pånettet det:p neste! |
|
Flytt datamaskinen til et annet rom. ¨
Nei, kommer ikke på tale. Pc'n er trådløs med har en utmerket plass under hjørnet i taket. Gå aldri på nettet alene. Greit nok, har stort sett alltid toåringen min lekende rundt her. Lag en logg som viser hvor mye du surfer. Sånn at jeg kan bli deppa over alle de timene jeg kaster bort med å skaffe kunnskap for å bli enda mer intelligent?:D Fortell andre om ditt problem. Ok hør her alle lavkarbomennesker: "Jeg har et problem". Og det er at jeg ikke er motivert for å spise Atkins i dag. NEttproblem? Jeg??? Neida!!!:p Få nok mosjon. Da blir du trøttere om kvelden når datamaskinen er mest fristende. Nei nå får det jaggu holde med de åtte timene i uken jeg trener!!!! Mer kan du ikke forlange av en mamma med to barn!!! Ikke bruk alias. Stå for hvem du er, vær deg selv. Har alltid vært meg selv. Selv med aliaser så vet alle hvem jeg er likevel! Ta fri fra internett og epost en eller to dager. Tar hele tre uker fri hver sommer jeg!! Søk profesjonell hjelp hvis internettbruken går ut over jobben eller ditt sosiale liv. " Hvilket sosialt liv??? |
|
|
Ingen av de foreslåtte tingene over her kommer til å hjelpe uansett, er man hekta så er man hekta;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37. |