![]() |
Er denne sjokoladen for god til å være sann?
Heisann,
jeg fant Sukkerfri Mix Choc White (2 pakn) på Jacobs, og den var superdigg. Nesten for god til å være sann. Så: er den det?? :eek: For meg virker dette veldig ok: Ingredienser: Søtstoff (maltitol), hvetemel, tørrmelk, kakaosmør, vegetabilsk olje, skummet tørrmelk, kakao, potetstivelse, oligofruktose, salt, emulgator (soyalecitin), hevelsesmiddel (natriumkarbonat, amoniumkarbonat), aroma, søtstoff (acesulfam K). MIN. 16 % KAKAOINNHOLD Næringsinnhold pr. 100 g: Energi 471kcal, Protein 8 g, Karbohydrat 58 g (hvorav sukkerarter <2 g og sukkeralkoholer 33,5 g), Fett 29 g, Fiber 1 g. Noen som vet eller har smakt på denne absolutt vidunerlige sjokkisen? Håpefull hilsen, Marianne |
Sv: Er denne sjokoladen for god til å være sann?
Men man sitter jo igjen med 24,5 karbo etter at sukkeralkoholene er trukket fra... det blir vel litt i meste laget...? :confused:
Jeg prøvde cavalier sin melkesjokolade i går, og den var NYDELIG :D 1,5 net karbo pr. posjon (4 ruter). Kjøpte den på ultra. |
Takk!
Jeg trodde jeg bare måtte tenke på sukkerartene og dette er jo under 2 gram. Takker og bukker, altså! Da prøver jeg Cavallier neste gang...:) Marianne:D |
Det er mer enn sukker som er karber, vet du :o
|
Ja, det er visst det! :p;)
Kommer nok inn dette til slutt...! Marianne |
Hvetemel....?!?!
:eek: I rest my case. |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15. |