![]() |
Moreller!
Berre eit lite hjartesukk frå ei som sit i Hardanger omringa av morelletre...
Ikkje berre berre å gå på ketolyse for tida nei, då det gjerne vert 10-20moreller for mykje på ein dag! Hehe! Jaja... Åh, det er så godt! "Gruar" meg til plommene melder sin ankomst... :o |
Sv: Moreller!!!
Åååå :klem:
|
Sv: Moreller!
Moreller er knallgodt! Men herreguud for en pris! En hundrelapp for et stakkarslig kg. :sur: (Ja, minst et kg må man ha av så gode ting).
|
skjønner frustrasjonen din.
jeg er i tillegg ALLERGISK mot moreller, og det er såååååå kjipt: jaja, du får kose deg med noe anna då :) |
Jeg hadde dilla på moreller da jeg var gravid. Gikk fint 2 kg for dagen.. Og da kostet de ikke "bare" 100 kr kiloet, for å si det slik...:D
|
Hehe! Prisen tenkjer eg ikkje på nei, i og med at me har ørten tre i frukthagen, som står til disposisjon...
Hadde nok ikkje ete så mykje om eg måtte betala for det nei! Hehe! ...åh... kanskje eg skal byrja å "betala"?? Hadde nok berre vore lurt i og med at dei går ned på høgkant! Jaja, er no berre moreller på trea ein gong i året, så eg kan vel heller berre unna meg litt??? Så får no vekta berre visa kva den vil! Hihi! Nam nam nam nam nam nam nam nam nam....:D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40. |