![]() |
LAVkarbo I Aberdeen?
Noen som har vært på shopping i Aberdeen?
Skal dit nå før jul, og lurer fælt på hvilke butikker som er der, er det billig, får jeg kjøpt lavkarbo produkter billig der??? :) |
Sv: LAVkarbo I Aberdeen?
ingfen?
|
Vel, whisky har jo lite karbohydrater ;)
|
Husker ikke om det er ASDA butikk i Aberdeen, men av de britiske nasjonale kjedene:
ASDA butikken (kolonial kjede ala OBS etc)
atkins barer + shaker waitrose - leste nettopp at de har begynt med "feeling ok" lavkarbo produkter (de finnes iallefall i Durham, men sjekk www.waitrose.com for info om hvor de ligger). boots - største utvalg i atkins varer, spesiellt de litt store Boots butikkene. Egne varer bl.a. peanøtter med sjokoladetrekk M&M 's (som M med forskjellige farger). sainsburys og safeway - atkins barer og shaker holland and barratt - atkins barer + shaker pluss andre low carb barer og shaker + en del helskostprodukter, nøtter, 85% skokolade. De har butikk i Gateshead som ikke er så langt fra ferja + inne i byen. Stort sett alle medium/store matbutikker har "carb options" (pasta, suppe, sauser etc) og de fleste mat butikkane har low carb varer i en egen sektor/egen hylle. |
hehehe, whiskey ja :) |
Hvis det er helsekostbutikker der (noe det garantert er), så har de nok endel lavkarbo. Jeg MÅ alltid innom alle slags helsekoster når jeg er i utlandet. Spennende.
|
det har jeg ikke tenkt på før. Er vel så låst i å gå i butikker istedet, og ofte komme ut tomhendt og skuffet. Ja, i norge vel og merke :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19. |