![]() |
Disse pølsene må dere prøve!
Etter å ha trålet de mange matbutikkene på denne øya , så fant jeg ENDELIG noen pølser på MENy.
De er fra HENRIETTES SMAKSOPPLEVELSER. Heter Storfebratwurst. De er fri for mel, gluten og melk, men inneholder antioksydanter. De har 90% kjøttinnhold. Fett 18.5 %, Protein 15% og Karbs 0.1 %:D kcal 226 PR. 100 gram. De var KNALLGOE og kan VARMT anbefales!:):) Såg at det var flere typer der, men jeg tenkte å prøve de ut først. Gjett hvem som skal ha de med meg hjem til Sandnes:) TUUUUSEN TAKK HENRIETTES!!;) |
Sv: Disse pølsene må dere prøve!
Hvilken Menybutikk fant du de i, var det en Stavangerbutikk?
|
...og så fins det argentinske lammepølser, og tønsbergere, og ei lita kylling ostepølse i ny og ne e jo bare heeeelt supert:) grillsesongen e berga!
|
Sitat:
men da jeg gikk inn på dems nettside så sto det noe om at hvis du ville at butikken din skulle ta inn produktene, så var det bare å maile dem:) |
Sitat:
|
Og Grilstad lager røkt bratwurst med urter og hvitløk. Den ligger lavt i karber, men jeg husker ikke hvor lavt akkurat nå. Det som er aldeles sikkert er at de var kjempegode. Jeg fant dem på ICA Maxi, men de finnes sikkert andre steder også.
|
Sitat:
Bor i sandnes, og der har vi jo maxi ica.....hm, ta en tur der da? :) |
Sitat:
Men Meny har vi ikke her i byen, så får ikke prøvd de Henriettepølsene :( |
Sitat:
|
Mmmm... Lurer på om man kan få Kiwi til å ta inn også? De er jo i NorgesGruppen, som Meny...
|
Sitat:
og hvordan kan man få nærbutikkene til å ta inn disse? har jo både ica nær.maxi, meny og kiwi her. men alle har labert utvalg.. :( |
argentinske lammepølser og tønsbergere er gilde-pølser,så de burde finnes lett:sikle:
|
STO IALLEFALL på henriettes hjemmeside, at det bare å sende dem en mail om hvilke butikker man ønsket å finne dems produkter, så skulle de se på saken :)
|
ååååååååå nå fikk jeg lyst på pølser:sikle:
Får vel se om jeg får tak i noe av dette. Takk for tips. :klem: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09. |