![]() |
3 i 1, mot slitasjegikt
Noen som vet hvor jeg får bestilt dette produktet: 3 i 1 (mot slitasjegikt)
Leste en artikkel om det i mat og helse , men nå finner jeg det ikke i igjen. |
Er det "3 for ledd" du mener? Det tilskuddet som inneholder glukosamin, kondritin og MSM?
|
3 for ledd
Ja, og jeg fant det selv i går:eek: og har bestilt i dag.
TLF. 800 13 808 kr 899.- for 3 mnd forbruk. Har du eller noen du kjenner erfaring med produktet? |
Har ikke egen erfaring - har bestilt det i dag jeg også! Da får vi vente å se da..... :)
|
Hvorfor vil dere ta dette dette? Har dere gikt, leddproblemer eller smerter?
|
Jeg har blitt anbefalt å teste det ut av R.S. på grunn av at jeg har betennelsestilstander i ledd/muskler med særdeles (åh - fint ord :) ) store smerter.
- og så lydig som jeg er, så....... Tjo-bing! Her RENNER penga ut til helse-Norge!!! |
Ok. MSMen er smertestillende har jeg forstått, men ikke hvordan. Lykket til, håper de gjør deg godt. Så du hadde begynt med 3 brabaskoer også. Tilsvarende grunn?
|
Dosering på Barbasko har jeg testet ut hos en naturterapeut som jobber med bioresonans. Skal teste igjen om en stund - for blir jo fattig-lens av alle disse kosttilskuddene i disse dosene da!
Gikk ned til 2 og så 1 av Barbasko for en tid tilbake - men har økt igjen. Merker at jeg blir mindre trøtt og sliten ved å øke dosen..... :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
TLF. 800 13 808 kr 899.- for 3 mnd forbruk.
Bestilte 3 for ledd på det nummret, regninga lå i pakken. Utrolig effektivt , har ikke smerer lenger ( untatt under trening/ belastning , men smerten er redusert). |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49. |