![]() |
sjokolade
Hva heter den sukkerfrie og karbfrie sjokoladen som brukes til sjokoladekaka black sunday? Fant en sukkerfri type på meny, men det er jo karber i den...
|
Sv: sjokolade
Sitat:
|
Sitat:
Tenkte bare jeg skulle prøvde denne til i kveld:) skal vi se....på denne sjokoladen står det: karbs 35 g hvorav sukkerarter 1 g og sukkeralkoholder 25 g. Vil det da si at det er 1 g karbs? hva er de resterende 9 karbene? |
Sitat:
|
Sitat:
1 gram kommer fra sukkerarter, 9 gram kommer fra andre ingredienser :) |
Ha, ha, nattfruen var litt kjappere enn meg :D
|
Sitat:
|
Sitat:
Kjekt med kjappe svar:Dtakk til begge!! Ja...skal vi se da blir det altså 22,5 g karbs av sjokoladen. Og jeg kommer ikke inn på matvaretabellen...så hvor mye karbs er det i egg?:flau:(er æresmedlem av korttidsminneforeningen, om noen lurer...for dette skal jeg da vite...:rolleyes:) |
Og da ser jeg jo samtidig at denne kaka ikke er noe for meg enda:o
Bra jeg er gift med en kakemons:cool: Fikk nå ihvertfall prøvd noe nytt, og det er jo fremskritt for denne dama:rolleyes: |
ett lite stykke en gang i blandt er ikke så ille vil jeg tro.
kaka er veldig dessertkake nesten som konfekt å regne syns jeg. Skal ikke så mye til å bli fornøyd, selv for meg :o veldig god da! |
Sitat:
Blir nok et knøttlite stykke med litt krem på til meg:rolleyes:bare for å smake liksom. Blir den god blir den helt sikkert bakt til bursdager o.l.:) 13 minutter igjen til den er ferdig, og jeg må si at det er ingenting å utsette på lukta:p |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43. |