![]() |
Benedictes reviderte Lapper... 0,4 g k pr 100 g
|
Sv: Benedictes reviderte Lapper... 0,4 g k pr 100 g
Nam nam de ser kjempe gode ut. Hvor kjøper du soya protein?
|
Må lage i morra! :)
|
Ser deilige ut :)
|
Sitat:
http://skinnyshepherd.blogspot.com/2...baker-med.html jeg lagde de i dag! synes de er kjempegode!!!:D men jeg må mose dem (med : http://skinnyshepherd.blogspot.com/2...askin-min.html ) så cottage cheesen "forsvinner"... Røra er helt jevn og fin (ingen klumper)... da blir det gode lapper!! |
håper de faller i smak;) kjempegod med heistad syltetøy:D
|
Jeg har endelig fått tak i dette proteinpulveret fra Multipower. De har vært utsolgt over alt i lange tider :rolleyes:
Har ikke prøvd å bake noe med det enda, og lurer derfor på hvordan smaken blir... jeg har ketolyse bakemix som jeg har laget pannekaker av, men de var grusomme.... :o skikkelig ekkel sand/gummi/plastikk smak... dette var grunnen for at jeg ville prøve multipower -og disse lappene så veldig gode ut! men jeg gidder ikke prøve hvis pulveret gir samme smak som bakemixen.. |
Sitat:
ps. Det er viktig å få ut alle klumpene av cottage cheeesen... moser de med kjøkkenmaskinen min;) |
Sitat:
Jeg syns forresten det smaker kjempegodt! Og jeg er skeptisk altså :p Kjenner faktisk ikke noe forskjell på det, enn fra det typiske melet jeg spiste før. Syns faktisk pannekakene mine nå er bedre enn før. |
ja, jeg synes disse lappene er kjempegode.. :) (bruker cottage cheese i stedet for noe annet fordi det har så lite karbohydrater i seg. i ketolysebrødet til torkild bruker man jo mager kesam.. er mer karber i det...)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23. |