![]() |
Tomatsuppe
Heisann:)
Jeg er egentlig ikke en kløpper på matlaging, men denne bare lagde jeg litt på "feelingen". Syns det egentlig ble kjempegod jeg:p Passer nok best for lindberg ser jeg i forhold til karbohydrater, men kan sikkert "fikses litt" fram til et lavere karbohydratinnhold..... Kok opp 5 dl vann kutt opp ca 1 gulrot, 1/2 blomkålhode, 1/2 bunt brokkoli og ha i vannet Putt oppi 2 terninger hvitløk og persille buljong fra maggie. 1 boks hakkede hermetiske tomater 1 dl matfløte(tok noen slumper så mulig det ble mer:rolleyes:) pepper og tørkede urter(pizzakrydder) Rørte inn i sp ekstra virgin olivenolje på slutten Moste alt i gryta med stavmikser så det ble en tykk suppe. Kokte egg til å ha oppi. Se ann antallet etter sultfølelse og antall personer. Har spist ca halve suppa med 1 egg og er stappmett jeg:) |
Sv: Tomatsuppe
Har laget en litt mer ketolysevennlig versjon :) Skal prøves på onsdag denne her.. gleder meg :)
Tomatsuppe- lavkarbo way J Kok opp 5 dl vann kutt opp ca 1/2 blomkålhode, 1/2 bunt brokkoli og ha i vannet Putt oppi 2 terninger hvitløk og grønnsaksbuljong 1 boks hakkede hermetiske tomater(landlord) 1 dl kremfløte(tok noen slumper så mulig det ble mer ) pepper og tørkede urter(pizzakrydder) Rørte inn i sp ekstra virgin olivenolje på slutten Moste alt i gryta med stavmikser så det ble en tykk suppe. Kokte egg til å ha oppi. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52. |