![]() |
Koble til Internett - problem(er)
Hei,
Jeg har kjøpt ny PC. Jeg får ikke til å hooke den opp på det trådløse nettverket. Hvorfor, mon tro? Dette skjer; 1) Jeg trykker "Koble til Internett". 2) Hvordan vil du koble til? -Jo, trådløst. 3) Jeg finner mitt nettverk, som visstnok er usikret, og trykker "koble til". 4) "..... er et usikret nettverk" -Stemmer, så jeg velger "koble til likevel". 5) "Kobler til......" 6) "Windows kan ikke koble til ....." 7) Trykker på "diagnostiser problemet". 8) Svar: Trådløs tilknytning mislyktes av ukjent årsak. Ja, men da skjønner ikke jeg noe! Noen som kan hjelpe? Er det fordi denne PCen er logga på? :confused: |
Sv: Koble til Internett - problem(er)
Mitt supertips er å slå av og på modem/router. Det løser alle problemer her i huset. :)
|
Sitat:
|
Du har ikke muligheten til å feilsøke da? Jeg har funnet ut at MSN ofte får fiksa ting når jeg ikke får logget meg på. Der kan jeg feilsøke og ber så om å få problemet reparert.
|
Jo:
"Prøvde en reparasjon, men problemet finnes fremdeles. Det kan være et problem med ett eller flere nettverkskort på denne datamaskinen." Nå skal jeg prøve det som Ignite ba meg om i min journal, nå som jeg endelig fant "Kjør..." :smile: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10. |