![]() |
Hvor får jeg kjøpt johannesbrødkjernemel?
Hvor får jeg kjøpt johannesbrødkjernemel?
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt johannesbrødkjernemel?
Sitat:
|
Har denestarge gså -å hesest gså eer an eg få +-t det en vang t?
|
Sitat:
|
Hvordan i all verden ble det sånn? Må gå tilbake å rette på alt jeg skriver??? Trykte på noe i stad og etter det ble alt så rart. :eek:
Det jeg mente var: Får man kjøpt nestargel i dagligvarebutikker? Er det noe forskjell i smak og karbohydrat innhold på disse to produktene? |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Jeg kjøpte nestargel på apoteket i dag, det kostet 85 kr for 125 g. og den er drøøøy!!!! Karboinnholdet er mindre enn 2.2 karbo pr 100 g, så regn 0 ved bruk. Brukte det i vafler i dag, det var godt med variasjon, namm!:D Lykke til! |
Oi, vafler hørtes kjempegodt ut Har du oppskrift? Skal ut å kjøpe nestargel i morgen!
|
Sitat:
Ja, jeg brukte denne oppskriften http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...&postcount=201, men for meg ble det for mye fett, skal ta bare halvparten med smør neste gang. HUSK bakepapir under vaffeljernet, det renner ut av jernet uansett tror jeg:D:D:D Men hva gjør vel det, nam-nam!!!! De blir veldig tynne, men med rømme og egenlaget jorbærsyltetøy var dette himmelen for meg i dag, spiste de rett og slett med kniv og gaffel. Lykke til! |
Sitat:
|
Sitat:
Mye og sette seg inn i her :rolleyes: |
Hei! Nå beg Medium så jeg skal prøve å gjøre dette kort:
Nestragel fåes kjøpt på apotek, men er ikke billigere enn jbkm, omtrent akk samme grampris, men samme funksjon og mye lettere å få tak i. Har også brukt mye mindre (ca halvparten) av smøret i oppskriften på vafflene, pluss en del vaniljeessens, ca 20-25 dråper, kjempegode, men ikke ta for mye røre i jernet, det flyter lett over. Enjoy!!! :D De er kjempegode!!! |
Sitat:
Alle forkortelsene her inne gjorde meg totalt forvirret en stund, men jammen har jeg ikke begynt å bruke dem selv også, skamme meg:rodme: Lykke til! |
Sitat:
Har selv begynt å bruke CC :) Hadde skrevet det på handlelisten min og mann lurte veldig på hva det var :D |
Du kan tro jeg lurte da jeg leste om JBKM overalt, hva i all verden var det?
Samtisig så så det ut som om alle visste hva det var, så jeg turte nesten ikke å spørre. Tenk om jeg hadde gått i butikken og spurt pent om dem hadde JBKM....... ....tror de hadde sett rart på meg da:) Lykke til med vaflene! |
Jeg er imot forkortelser generelt, - for uinnvidde i alle fall. Og her kommer det uinnvidde til hele tiden. Jeg oppfordrer oss hervedv til å skrive ordene helt ut. :) Ok? QLT ! :) :) :)
|
[quote=fett-nok;537500]Tenk om jeg hadde gått i butikken og spurt pent om dem hadde JBKM.......
....tror de hadde sett rart på meg da:) quote] Ja, om du ikke hadde vært så heldig og møtt noen av di hyggelige på forumet her inne da..... De har jo også jobber, så man vet aldri :p |
Sitat:
Når jeg får tekstmeldinger av lillebroren min, så skjønner jeg nesten ikke hva han skal frem til :-D Tanten til mannen min er like ille.... Hun skyder på at hun er lærer og blir påvirket av elevene sine..... Jeg på den annen side, syns at i og med at hun er lærer, får hun skrive så vi skjønner henne også:D |
Sitat:
|
[quote=BMS!;537515]
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23. |