![]() |
Er det mulig å få egne underforum med oppskrifter
i hvert enkelt kostholdsfilosofi?
Det var vel ikke bare meg som følte at det hadde vært nyttig og trygt? |
Sv: Er det mulig å få egne underforum med oppskrifter
Det hadde vært veldig greit ja, syns jeg også.... Det oppfordres jo til å skrive hvilke filosofi menyen passer til i overskriften, men, men...
Ha en helt fortreffelig morgen :) |
Dytter!
ER det noen forumdriftere her?? |
Jeg er ikke forumdrifter, men vil gjerne ha en mening om saken :p Tror ikke jeg synes det hadde vært så praktisk med den type inndeling. En oppskrift kan jo være passende for flere ulike filosofier, da må man dobbelt-, trippel- eller kvadruppelposte den. I tillegg er det jo gjerne slik at oppskriftene her utvikles og forbedres - en oppskrift som begynner som Lindberg-mat kan for eksempel bli Atkins-vennlig ganske fort. Og de fleste oppskiftene kan jo modifiseres for å passe inn i flere forskjellige kosthold. Personlig tror jeg bare at jeg hadde blitt forvrirret av en inndeling av den typen, men det er bare mine 2 cent :)
|
:confused: Hadde du blitt forvirret av å finne ketolyse oppskrifter under en ketolysetråd?
|
Jeg er egentlig enig med Nattfrue,jeg. Mange oppskrifter kan brukes på flere filosofier,og det blir mer arbeid for de som skal ordne i dette. Men det hadde jo derimot vært fint om de som legger ut oppskrifter hadde lagt inn kostholdsfilosofien med i oppskriften/overskriften,og hadde regnet ut karboinnholdet på oppskriften sin:)
Mange lager sin egen vri etter inspirasjon fra eksisterende oppskrifter, og det får jo bli opp til de da og regne hva de føyer/sløyfer fra"hovedoppskriften". |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29. |