![]() |
Stålånde!
Kjære lavkarbere, -
hva gjør dere for å få en litt mer 'vennligere' pust? Finnes det ikke NOE man kan putte i munnen av sukkerfrie drops e.l som er ok å spise om man er i ketose? Jeg er avhengig av at folk ikke besvimer når jeg puster på dem. Vi husker jio alle lærere som pustet varmt og ekkelt med dårlig ånde på oss når de bøyde seg over pulten vår. Vil jeg være sånn? Nei, nei, NEI ! Pleeeease, help ! :) |
Sv: Stålånde !
Når du spiser mye kjøtt, så setter det seg ting og tang mellom tennene. Da blir det dårlig ånde etter en stund. Tanntråd etter hvert måltid hjelper meg. :)
|
Sv: Stålånde!
Takk, pearl. Jeg bruker tanntråd etter hvert måltid jeg også, - men det er denne 'ketoseånden' jeg vil til livs. . .
Uha ! |
IFA og Läkerol er trygt. Du kan også prøve SB12.
Jeg bruker ånden som en positiv mulighet... Mindre kontakt med det motsatte kjønn, mer lesing om krigskirurgi og effekten av fiber på vekst av helicobacter og Proteus mirabilis. |
Sitat:
|
Fribol dropsene fra apoteket har vært min redning når jeg ikke har klart min egen ånde engang!:eek:
Finnes i blant annet Lakris-, peppermynte- og Spejdersmak. Mener de har Banan også, men det liker jeg ikke. De har også Hoste/Hals drops om man blir forkjølet og sår i halsen. |
Sitat:
OBS! Det er de STOOORE Ifa'ene som er "lov" å spise!! :) |
Jeg bruker noe som heter Frisk Pust (tidligere Zinkoral) som fås kjøpt på apoteket. Det er det beste jeg har prøvd!
|
Hjerrrrrtlig takk alle sammen ! Det meste her skal prøves ! :) :) :)
|
Det kan hjelpe å spise mere sink.
For sink kan hjelpe mot dårlig ånde ved å nøytralisere svovel. Jeg har fått mindre ånde etter at jeg har bynt å spise mere sink. Fikk et forslag på apoteket om å gjøre det. |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13. |