![]() |
Hvor selges produktene fra Heistad?
Det nevnes stadig at Heistad har desserter med lavt karboinnhold. Hvor selges de?
|
Heisann
Kjøper min Heistad på Meny jeg. Geleen har 0 karbo, sjokoladepudding og vaniljesaus har litt karbo, men de har jeg ikke prøvd ut enda. Fromagen du kan lage av geleen er bare heelt nydelig :p Så god atte ;) |
Har sett Heistad produkter på Rimi også !NB De er søtet med aspartame, så hvis du får søtsug eller blir mer sulten etter å ha spist er det lurt å ikke spise for mye ! De er så innmari gode atr det er vanskelig å stoppe !!:p
|
De har i Coop butikkene. Jeg kjøper på Obs!
De er i poser, ikke esker. Og så står de der med de andre geleene. Tror jeg har sett dem i nesten alle butikker.... |
Det var jo kjempemange steder å lete! Jeg må bare huske på det neste gang jeg er i butikken! :p Jeg har klart å kutte nesten all Fun light drikkingen, så jeg tåler vel litt aspartan en gang imellom.
Den 21/10 åpner Ica storbutikk på hjemveien fra jobben. Blir lett å sykle innom der og finne mye godt til salat og sånt. Det gleder jeg meg til. REMA har ofte ikke reddik engang. |
Jeg har kjøpt dem på Maxi matbutikk.
Marianne |
Smaksrik gele..
Hvis noen blir fristet av ananas, lime og sitron smak, kan Confecta friste med fortreffelige og smaksrike geler.. De selges på Maxi og Ultra (iallefall i Trondheim)..
De er absolut smaksopplevelsen, det garanterer jeg... 0,3 gram karbohydrater pr. 100 gram ferdig vare. Søtstoffet er aspartam. ;) Løp og kjøp |
De selges på Maxi og Ultra (iallefall i Trondheim)..
Og på Obs på city syd:) |
hallo
jeg pleier å kjøpe geleen og sjokolade mosseen på enten coop eller spar mat og cc mat..har ikke sett den noe annet sted jeg..den moseen er kjempe kjempe god.geleen også.............håper du får tak i det da.. kos fra snoopygirl |
Sv: Hvor selges produktene fra Heistad?
Hm, finner bare med bringebær, men det må da finnes andre??
|
Hei!
Jeg har sett etter Heistad produkter den siste uka på Rema, Kiwi, Mega her hvor jeg bor, samt Meny på Oslo City. Uten å finne noenting... Er det bare meg som er blind? |
De finnes på MEGA i Rogaland iallefall
|
Vil bare opplyse om at da jeg skulle kjøpe Heistad bringebærgele i dag, fikk jeg beskjed om at det er gått ut av Heistad sitt sortiment fra 1.feb-10. Det synes jeg er synd, for den har jeg brukt mye.
|
Bringebærgelen er på vei ut ja - det fikk jeg også beskjed om!
|
Nei så kjipt!
Og det er det einaste heistad produktet eg har funne i det heile tatt... typisk. :( |
finner heller ikke heistad syltetøy på Meny lengre...... men jeg får prøve å se på Mega da...
|
Fikk beskjed om at Toro som har tatt inn Heistad sine produkter har stoppet med det,selv skal jeg ta kontakt med firmaet bare for å høre om de evt blir solgt et annet sted siden de har trukket alt fra butikkene.Trodde det solgte som hakka møkk jeg men...
|
Det er tomt for Heistad Bringebærgele på både Meny Hillevåg og Ultra i Stavanger. Helgø har 5 poser igjen pr. kl. 1400 i dag :)
|
Sitat:
|
Sitat:
Er det evt noen som vet om det er noen i Trondheim som fortsatt selger/har igjen? |
Meny har ikke Heistad gele lenger, i alle fall ikke den her.
|
Ikke Meny i Asker sentrum heller! :eek::nedfor::_oppgitt::hylgrine:
|
Har ikke sett dem på noen Menyer i det siste...
|
Det er helt slutt på alle Heistad-produktene. Jeg ringte rieber&sønn (Toro) for en tid tilbake og spurte. Det solgte så dårlig, så derfor har de tatt det helt ut av produksjon. Dessverre.
Gele kan man lage av FunLight og gelatin Lerum har et syltetøy med 80% bær som er søtet med sucralose. Karbohydratinnholdet er ganske lavt hvis man trekker fra sukkeralkoholer som står oppgitt. |
når jeg ikke gikk på denne lavkarbo dietten så så jeg de merkene mye på coop obs,
men nå finner jeg dem bare på helsekosten ;) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42. |