![]() |
Sukkerfri sirup
Er det noen som har vært borti sirup fra Proteinfabrikken?
Er den fri for carber tro? Walden Farms Sirup gir deg disse fordelene: Kalori fri Sukkerfri Fettfri Glutenfri Kolesterolfri Ingredienser: Trippel filtrert vann, lønnesiruparoma, aroma, fortykningsmiddel (cellulose gele), salt, søtstoff (sucralose), konserveringsmiddel (kaliumsorbat), konserveringsmiddel (melkesyre). Inneholder søtstoff *Inneholder spor av kalorier. |
Sv: sukkerfri sirup
1 Vedlegg
Det er den samme som den fra Lavkarbopikene:
Walden Farms Sjokoladesirup: KALORIFRI - 0 NETTO KARBO - SUKKERFRI - FETTFRI - GLUTENFRI Deilig sjokoladesirup, helt uten sukker, karbohydrater, fett, kalorier og gluten. 1 flaske inneholder 340g. Ingredienser: Trippelfiltrert vann, fettfritt kakaopulver, karamellfarge, naturlige smakstilsettninger, cellulose gummi, sukralose, salt, vanlijearoma, lactic acid, xanthan gum. Næringsinnhold: Per servering (2 ss): Kalorier 0 | Totalt fett: 0g | Total karbohydrat: 0g | Fiber: 0g | Sukker: 0g | Protein: 0g | Sodium: 35mg Kunne tenke å prøve denne i min morgentlige lavkarbo kaffe latte!:o |
Takk skal du ha:) nå skal de bakes pepperkaker:spisesnak
|
Har du en lavkarbo oppskrift på pepperkaker? Finner ikke noe her:nei:
Har en sirup som heter Vermont, veldig god og b.l.a basert på splenda. Skal ha 5 karber i 0,6 dl da. |
Sv: Sukkerfri sirup
Har egentlig ikke noen oppskrift,men slang isammen noe deig her for en stund siden.Godt med krydder oppi og det ble faktisk pepperkaker. Jeg skal prøve med litt sirup oppi også og så skal jeg skrive ned hva jeg har brukt.
Må bare få kjøpt sirup, så bake og prøvespise og så legger jeg ut oppskrift. |
Veldig god i kaffen! :sikle:
|
Sjokoladesirupen, ikke sant?
|
:ja:
|
Selger de denne sirupen noen andre steder? Ser ikke ut til at de har den på proteinfabrikken lenger.
|
Dette, med sukralose i, må vel være litt mindre skadelig enn natrenas suketter?
skulle helst hatt uten sjokoladesmak i kaffe og te,jeg. Er den siruptypen god i kaffe også? |
jeg har også stilt spørsmål om den samme varen, sjekk under å stole på næringsinnhold. Jeg har sett på dette produktet, og andre fra Walden Farms, og de har mange gode siruper, sauser, dressinger, majones og andre ting. På alle står de at er kalorifrie. Men jeg forstår ikke om dette kan være sant... for om er helt uten karbo, fett eller protein, hva inneholder de da? Noe må de jo ha??
|
Det som da gjenstår er protein, men det har også kalorier så det må være svært lite,da. Cola har heller ikke næring, men bare smak. Tviler på at de lyver om innholdet. Men ja, man blir nysgjerrig.
|
HURRA!!! Takk for hint, nå blir det hjemmelaget is med sjokoladesaus på meg :D
|
Det er jo misvisende av dem å bruke prosent og si null. Når de øverst på innholdsfortegnelsen må oppgi at det inneholder kalorier. Det står mindre synlig såklart;) Sukralose fra splenda som de har søtet produktet med inneholder litt kalorier.Nok til at jeg unngår det.
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55. |