![]() |
Har lest boka. Dropper ut av kuren
Etter å ha lest boka, så har jeg konkludert med at jeg allerede etter å ha gått ned 10 kilo hvor det halve er vann, funnet ut at jeg er for lite overvektig for å fortsette på dette.
Boka som jeg "måtte" ha har ikke gitt meg noen aha opplevelser, men det kan ha noe med kunnskapen min på forhånd å gjøre. Hvis noen vil kjøpe av meg boka og medfølgende dvd bakemiks og kosttilskudd som var i den store pakken så bare skrik ut , Bakemiks og kosttilskudd er urørt. Jeg ligger nå i underkant av det som target BMI for ketolyse diett. Jeg justerer heller kostholdet litt for å oppnå det siste fett tap som jeg ønsker. samt litt mere cardio og annen mosjon |
Sv: Har lest boka. Dropper ut av kuren
Jeg er muligens interessert.... Hvis du gir meg en god deal ;). Hva skal du ha for pakka?
|
Sitat:
|
Det er en god deal. Jeg slår til :D !! Vi får bytte adresse og kontonr. på privatmelding...
|
Sitat:
Du finner sikkert ut av justeringen og den nødvendige mosjon. :goodluck: |
Ja satser på det, Skulle jeg legge på meg 10-15 kilo kunne jeg suse innom kuren et par månter, men det er ikke akkurat planen.
tenker å redusere litt på karbohydratene i forhold til før, kutte ut slikkerier og desserer til hverdags...:p |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29. |