![]() |
Er jeg på rett vei ang middag?
Her er det jeg laget til middag i dag:
2 kyllingfileter opp skjært i små biter, stekt i meierismør krydret med tandoori masala kokes deretter i en dæsj fløte wokker grønnsaker i meierismør: 1/2 grønn paprika 1/2 rød paprika 1/2 løk 1 liten gulrot 1/2 brokkoli krydret med karri og salt NAM! Er jeg på rett spor? |
Sv: Er jeg på rett vei ang middag?
Ja, på rett spor :ja:
Jeg ville bare kutta gulrota :ja: Og holdt meg til grønnsaker som vokser over jorda :) |
Huff jeg er jo så glad i gulrot...
Er jo bare snakk om 1 liten gulrot, som fordeles på 2 personer... blir det så ille da? Er jo ikke hver dag jeg gomler gulrot heller da :p |
Neida, det er ikke så ille :)
Bare telle det inn i dagens karbeinntak :) Den middagen såg forresten veldig god ut. Kopierer den jeg ;) (uten gulrot :p) |
Hvis du allikevel holder deg innenfor karbegrensen din så synes jeg du kan spise den gulroten med good samvittighet. :)
Bare pass på, siden gulrot har høy egenvekt. |
Middagen er nok bra (om du trekker fra gulroten), men jeg tenker litt på om du bruker 1/3 av karbinntaket for en dag på en middag så er det avhengig av hvordan du spiser resten av dagen og.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Med motivasjonen der så kommer dette til å gå kjempe bra. Når du kommer skikkelig i gang er meste av jobben gjort. Det er tiden før ketose en trenger motivasjon, for når en er der så vil en ikke "ut". :P
Riktig kuren å velge hvis man trenger å gå ned en del kilo. :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10. |