![]() |
Labombas dagbok
Så er jeg i gang igjen... For N`te gang.
I dag har jeg spist : 1 shake fra Easylife 1 stor salat med litt løk, masse salat, skinke, agurk og masse dressing. Til kvelds en pose med Øffer og 2 glass rødvin. :o |
Sv: Labomba`s dagbok.
Hei på deg..
Flott start, men hva i all verden er Øffer??? Lykke til! :stortsmil *traller videre* :D:D:D |
Sv: Labomba`s dagbok.
Hei hei!
Skal bli kjekt å følge med deg! Lot's of luck sendt ur way! Jeg lurer også på hva øffer er! :D |
Sv: Labombas dagbok
Øffer er baconsvor. De med masse fett :-)
Takk for hilsener, hyggelig å bli kjent med dere etterhvert. Får for alt i verden ikke til en sånn fin Ticker, men orker ikke irritere meg over det. hehe |
Jeg er i ketose!! Har drukket en del rødvin i helga, rettere sagt om fredagen, men det hadde ingen innvirkning, tydeligvis.
Holdt meg møe til salater og rent kjøtt, men i dag har jeg bakt Torkilds brød. Det dufter, og jeg gleder meg til å smake. |
Ja det "nabobrødet" var godt. Men smaken er jo som baken, så du får prøve det.. :D
Ha en fortsatt kos kveld.. :) *traller en trall* :D:D:D |
Åh ja... Det brødet var veldig godt. Har egentlig smakt det før hos ei venninde, men helt ferskt var det jo bare herlig.
Bånn på brødet hang fast i forma, så jeg tror jeg skal ha bakepapir i neste gang gitt. smurte med olje nå, ikke bra nok. |
Jepp.. Jeg brukte bakepapir.. (har kjøpt meg sånt bakepapir som kan vaskes og brukes omatt og omatt og omatt... :stortsmil
*traller i vei* :D:D:D |
Labomba, si ifra hvis du trenger hjelp til å lage en ticker så skal vi nok få det til ! Og - gratulerer med dagbok, skal stikke innom i ny og ne og følge med hvordan det går med deg. Klem :p
|
Innom for å si hei og gi deg en god :klem:
|
Tasser innom og sier hei :stortsmil
*tasser videre* :D:D:D |
Sitat:
Koselig for meg å titte inn å se hilsenen din :suss: |
Sitat:
Alltid like blid :D?? |
Sitat:
Tror vi tar det på MSN, tar tak i deg der når jeg ser du er på :nuss: |
http://www.skravlekroken.com/images/smilies/waveny.gif
Fått laga deg dagbok jo :heia: Ha en finfin kveld da :klem: |
Sitat:
:_punk: |
Har susa litt på MUP jeg, men skjønner det er her jeg bør være.
Jeg tror jeg må ta ett par dager ute av ketose neste uke. Skal operere, så da er det vel ingen som kan få servert ketolysemat..... 2 dager er vel ikke dødens pølse, men må si jeg ikke har møe lyst til det. Man kan ikke alltid få det som man vil, tenker jeg da, og tar meg i nakken :-) |
Rimelig greit med salat med skinke, men jeg vet det burde bli litt annet enn bare det. Lager Gerds medister og baker brød. Har kutta brødet de siste dagene, men jeg sliter litt med magen. :stortsmil
Var jo i ketose da også, så kanskje jeg bør prøve litt igjen. Håper neste uke blir min uke. Vil ned så det basker litt for fremtidig motivasjon :stortsmil |
Takk Gerd.
Du får ha en god kveld du også. Jeg står :heia:på med deg jeg vettu :dulte: Tenkt på å lage lavkarbo hotell snart ??? |
Laang dag i dag. Var på Harrytur med ett par venninder, puh!!
Fikk med meg litt hjem, av både det ene og det andre, men er for pinglete til å smugle:-( Dumt egentlig, for det var ingen tollere. Ble salat, egg og bacon med salat, 2 pølser og baconsnacks. Masse vann, 1 pepsi max og kaffe. |
Vi reiser på Harrytur i morra :heia: Skal bli godt å fylle fryser igjen med masse bacon, kjøtt og kjøttdei. Og lavkarbo pølser :D
Og ost... svenske husholdosten er den beste :sikle: og og og og.... Handle handle handle :lol: Vi er litt fæle til å satse på at det ikke er tollere på grensa ;) Hittil har det gårr bra :ja: Ha en flotters kveld :suss: |
Tasser innom med en fredags :klem: og ønske om en fortreffelig dag :)
:D:D:D |
Ha en flotters dag og ei god helg :klem:
|
Er så sår i rassen :hylgrine: Jeg har ikke vært ordentlig på wc på ihvertfall en hel uke :eek:
Prøver og prøver men.... Tror det skal bli mere enn ett glass rødvin i kveld, da skjer det nemlig noe, og det er jo tross alt helg:rolleyes: |
Eller fløtegrøt... Det setter fart på magen..... :D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08. |