![]() |
Dårlig form, er det normalt?
Hei dere!
Er nå på min 11 dag med lavkarbo. Går ned i vekt, har utslag på stixen, og sånn sett er ting greit. MEN, jeg er i sååå gørrdårlig form! :confused: Fryktelig slapp og trøtt, vil helst bare sove... Fryser, er kvalm, hodepine... Lurer på om det kommer av kuren. Er dette normalt? Vil det gå over, og i såfall, når? Har jo hørt at det er tøft for kroppen å venne seg av med alle karbene, men... Må si at jeg har vært generelt slapp i hele høst/ vinter, men har blitt merkbart værre etter at jeg startet med dette. Ligger på mellom 15 -20 karber om dagen, kunne det vært en ide å øke dette noe? Veldig takknemlig for svar :) |
Sv: Dårlig form... Normalt?
Hei.
Mange blir slappe/fryser av å spise for lite fett :ja: Fett fyrer bålet. ;) Du spiser vitaminene? Du kan prøve å øke både fett og karber (fra grønnsaker) Viss du merker stagnasjon i vekta etter økningen, så kutter du ned igjen :) Viss du har vært slapp siden i høst, ville jeg ha tatt en tur til lege og sjekka meg. Om du mangler noe vitaminer osv :ja: Hva spiser du i løpet av en dag? Kan du legge ut en typisk dagsmeny eller to? :) |
Hei!
Må innrømme at jeg ikke har vitaminene fra ketolyse.no, men tar vanlig multivitamin + magnesium og omega 3. Burde jeg endre på det da kanskje... :o Matmessig blir gjerne vanlige dager sånn: Frokost: Omelett m salat og tomat + majones, ziggy lapper m salat, tomat, agurk, majones, ost... Lunsj: Kyllingsalat m creme fresh, ziggy lapper el Middag: biff, kylling, fisk, etc m saus, salat, soppstuing. I dag har jeg spist fløtegrøt, mmm, tok oppi litt seterrømme også. :p Bruker mye smør i matlagingen, samt rømme, creme fresh. Har vært hos legen og de finner ingenting på prøvene, men har en krevende jobb, så det ligger kanskje noe der... |
Spiser gjerne litt nøtter også, for fett og karber :)
|
Maten ser grei ut. :)
Jeg vil anbefale deg å kjøpe vitaminene fra ketolyse. De er tross allt sammensatt spesielt for ketose-kurer. De er satt sammen for å gi kroppen det den trenger av vitaminer,mineraler og enzymer :ja: I tillegg til varierte grønnsaker, så klart :) Og jeg tror legen som har utvikla dette vet hva han driver med ;) Skal søke litt og finne noe han har skrivd om multivitaminer :ja: |
Her er det han skriver i en annen tråd:
Sitat:
|
Sitat:
Og merker jo at dette funker som fy - slitsomt å være så slappfisk bare! Tusen takk Gerd! :klem: |
::Løper til ketolysebutikken:: :stortsmil
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00. |