![]() |
Sjampinjong-snacks
Denne oppskriften har jeg fått fra Polen. (Kjempe gode)
Du trenger: 8 Sjampinjonger. (Ca 1,2 karb.) 1-2 egg. (0,8-1,6 karb.) 1-2 tørkede skiver lavkarbo brød. (1-2 karb.) salt. pepper. 100 gr. smør. (1 karb) Vask og rens sjampinjongene, ta vekk stilken. Bland egg, salt og pepper i en liten bolle. knus brødskivene i en annen bolle. (skal være så fin som strøkavring) Dypp først sjampinjong i eggblandingen, så i brødet og deretter i stekepannen. smøret må være godt varma i panna først. stek de gylden brune eller litt mer, og snu de og gjør det samme på andre siden. de blir sprøstekte. Nam. Man kan også fyllet i hullet etter stilken med: Bacon. ost. kjøttdeig. Jeg er kjempe glad i disse, må bare prøves. lykke til. |
Sv: Sjampinjong Snacks.
Og dette er godt! :sikle:
Flott at du delte denne med oss solrosa mi :klem: |
Dette så kjempegodt ut. Om man ikke har lavkarbobrød kan kanskje malte mandler eller knust baconcrisp være en ide?:)
|
Sitat:
Sikkert mye rart og godt man kan erstatte lavkarbobrødet med, bare å bruke fantasien. |
Sv: Sjampinjong-snacks
Ser for meg at baconcrisp må være superdigg jeg da.. Bacon er jo ikke akkurat vondt.. *hadde jeg enda hatt sopp i huset*
:D:D:D |
Sitat:
kom med forslag, så skal jeg prøve det ut haha. |
Kommer til å ete deg ihjel på sopp du da etterhvert :p
Jeg skal vaffal kjøpe sopp i morra.. :D Men du, var det ikke sånn at soppen ikke burde være for stor? Mener vi snakka om det når du var her og lagde det til oss... *klemmemassepå* Glad i deg snuppa mi! :klem: |
Sitat:
tenkte at hvis det kom inn mange forslag, så kunne du prøve ut noen også. hehe. jeg er kjempe glad i sopp. Stå på jenta mi. STOOOOR KLEM. |
Jeg fantaserer allerede om litt chili jeg da.. som vi prata om isted.. Kanskje blande litt finhakka chili i eggeblandinga... Det kan bli digg da.. :D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26. |