![]() |
Grevens skogsbærcider
Ville bare gi et lite tips!
I går var jeg på Ultra og fant Grevens Skogsbærcider (uten sukker) med bare 0,6 karber pr. 100 ml. Det er jo et godt alternativ hvis man vil variere litt/supplere til vin.... :D Har ikke smakt den enda, skal prøve i morgen. Gleder meg!! :full: Har høye forventninger, og får kanskje gi tilbakemelding på søndag.... Kveld... |
Sv: Grevens skogsbærcider
hmm intressant. God sjanse for at den smaker litt, plehr..! men.. Verdt å prøve :D
|
Både pære og eplecideren uten sukker fra samme produsent er i hvertfall god. Bedre enn vanlig cider syns jeg.
|
Ja, og hvis dere var så heldig å prøve Grevens Sommercider (uten sukker), var den bare HELT FANTASTISK :p
Gikk helt amok i butikkene på sensommeren, når produksjonen var stanset - og kjøpte meg et lite lager til festlige anledninger... ;) |
Ja pærecider syntes jeg er kjempegodt :) Lavkarbo rusbrusen (vikingfjord) er også ok, men siden det ikke er noe sukker i det, gjør de meg litt tørre i kjeften.. Dyre er de også..
|
sommercider ? hva er det som er så¨spesielt med den ? :)
|
Sitat:
Men, må legge til at jeg ikke gikk på Ketolyse da, og den har et karbinnhold på ca. 2,5 pr. 100 ml. Det synes jeg kanskje er litt mye nå om dagen...:nei: Derfor ble jeg ekstra glad når jeg fant skogsbærcideren... :spent: |
*lykke*! Så kan jeg drikke cider til sommrenen, det er jo så godt:D
|
Sitat:
Er det forresten noen som vet karboinnholdet på lavkarbo vikingfjorden? Jeg drikker som regel den og syns den smaker likt som smirnoff ice, men jeg har aldri klart å finne karbinnhold:confused::confused: Jeg bare drikker og håper det går bra :p |
Sitat:
http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...1&postcount=44 |
Sitat:
:heia:FANTASTISK :heia: Tusen takk for hjelpen :p |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44. |