![]() |
Noen som har opplevd dette? (ang utskeiing)
har spist lavkarbo over flere år, med egentlig få utskeielser,
men en og annen har det blitt, men holder meg generelt unna sukker da også... i går var en dag med utskeielser, spiste 2 pølsebrød, en neve chips til kveldsmaten, to biter hvitløksbrød og en neve ostepop... i natt våknet jeg av at jeg var SÅÅÅ kvalm, måtte bare stå opp... spydde litt... fant ut jeg skulle ta en zyrtec og det funka litt, så fikk sove igjen.... enda litt små kvalm.... andre som har opplevd dette?? |
Sv: noen som har opplevd dette (ang utskeiing)
Ja, det har jeg opplevd også. Forrige lørdag spiste jeg is og sjokolade og ble kjempedårlig om natta!
|
Ja det har jeg også opplevd. :o
|
Jepp. For noen uker siden spiste jeg ris til middag og drakk cola til. Måtte opp midt på natten for å kaste opp :( Nå hadde jeg drukket whiskey den kvelden også da, men pleier aldri reagere på den måten av litt whiskey, så skylder på ris og cola :ja:
|
Sitat:
Jeg blir også skikkelig sårlig av høykarbo mat, ikke spysjuk men ofte sykt mageknip. For ikke å nakke om blodsukkersvingningene etterpå. |
jeg har også opplevd det...
|
Sitat:
Jeg har aldri fått en slik reaksjon. Jeg er ingen ekspert, men en slik reaksjon kan godt skyldes f. eks. allergi eller store blodsukkersvingninger (særlig kombinert med insulinresistens fra alt fettet en spiser). |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:08. |