![]() |
Fantastisk!
Jeg har stått stille på vekta en stund nå, faktisk har den gått opp og ned +/- 2 kg jevnt. Derfor har målebåndet vært kjært.. Nå har det seg slik at jeg er litt skeptisk til meg selv og målebåndet, å dra litt ekstra kan være en boost en dårlig dag :rolleyes: Så stoler ikke helt på meg selv :D
Igår kveld begynte jeg å prøve bukser, og selv noen av de i 44 var nå romslige :cool: De siste buksene jeg kjøpte før slanking var i 48/50. De var romslige, men ikke så de datt av. Jeg ga de bort for en stund siden, men nå er det mye som skal ut av skapet ohh lykke :) Målebåndet er nå min beste venn igjen.. hehe |
Sv: Fantastisk!
Så deilig - gratulerer! :heia: :heia:
|
Sitat:
Godt jobba Caz. Lykke til videre :klem: |
Tusen takk :-) Gikk til målebåndet, og det er -18 cm målt "på" navlen siden start.. Nå er det mer trening :-D
|
Sitat:
|
gratulerer så masse! så moro da!!
|
Og idag har vektnåla endelig flyttet seg et hakk til nedover.. Dette har jeg ventet lenge på :cool:
Kjedelig med platåer, men gud så glad man blir når kroppen endelig gir etter. Idag er hviledag fra trening, men tror det må bli en laaang gåtur for å feire og kanskje man kunne knust en kilo til i gledesrusen hehe:) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32. |