![]() |
Høyt blodtrykk
Jeg har fått for höyt blodtrykk(bare det undre)Er jo veldig overvektig,men har faktisk ikke hatt problem med blodtrykket för.Har gått på ketolyse siden 1februar.Kan malitol som jeg nesten får i meg daglig årsake det höye blodtrykket tro?Har spist en anthon berg sukkerfri nesten hver dag.
|
Sv: Høyt blodtrykk
Jeg kan ikke finne noe i litteraturen som skulle tilsi at malitol er synderen!
Får du i deg mye salt mat eller drikker du mye farris? Hva mener du med høyt blodtrykk forresten? |
Jeg hadde 140/100 i blodtrykk de siste gangene jeg fikk målt det.Så undertrykket er for höyt.Spiser ikke mye salt,bruker kun bittelite mineralsalt i blandt,men får jo salt gjenom bacon.Ja jeg har drukket endel mineralvann med kullsyre i!Ikke Farris men noe lignende.
|
Det er forholdet mellom de to som er viktigst og 140/100 er jo da som 120/80.
Og veldig høyt er det jo ikke, da!:) Hva har det ligget på tidligere, da? Det er mye salt og mineraler i Farris/Ramløsa etc. Binder vann og stresser kropp, hjerte og nyrer!:eek: Hørte akkurat om en fyr i går som hadde gått ned flere kilo etter at han sluttet å drikke Farris!:w00t: |
Sitat:
Har selv fått påvist høyt bt. Salt og overvekt er de viktigste faktorene i forhold til dette. Lykke til :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46. |