![]() |
Litt hutrete og skjelver
I dag har jeg spist helt greit. (Bortsett fra en porsjon lasagne med fullkornspasta-plater i bursdag hos ei venninne) Jeg har holdt meg godt vekke fra karbiser og sukker ol. Jeg har drukket mye vann. Fått i meg en del fett, tror jeg.... :rolleyes:
Men likevel er jeg liksom så.. skjelven i kroppen... Det er ubehagelig. Som om jeg er sulten, men er ikke sulten allikevel. Som om jeg burde få i meg noe, men har ikke matlyst... Noen som kan tenke seg hva som kan være årsaken...? Sånn matmessig? Det hele kommer liksom fra magen... :confused: (Så jeg kan utelukke pms og andre uhumskheter, hehehe.) |
Sv: Litt hutrete og skjelver
nå er jo du kanskje nærmere Fedon enn Atkins, men jeg vil uansett si at fullkornspasta er det masse karber i. noen får svingninger i blodsukkeret av det.
|
Sitat:
Jeg spiser hverken brød eller pasta eller hvetemel i noen form til vanlig. Ikke sukker eller annen stivelse. Nå var det egentlig ikke den fullkornspastaen som var temaet i spørsmålet mitt da... Mere om hvorfor en kan føle seg sånn hufsen i kroppen.:o Jeg tror nok jeg har vært i ketose i noen dager tidligere. Har kjent den karakteristike ketsose-ånden. (Så jo, jeg kan nok skrive atkins mot fedon som min vei å gå. ;) ) |
Beklager, var kanskje litt rask i svingene der:p
Tror du det kan være selve følelsen av å være i ketose? |
eller svinge inn og ut av ketose, pga pastaen.
|
Sitat:
Hehe, jeg får heller ta meg en tur på apoteket og forhøre meg om ketose-sticks. ;) Men thanks anyway! :D |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34. |