![]() |
Info Fra Maarud Ang Baconsvor/gull Næringsinnhold
Da vi hadde baconsvor/gull diskusjon, sendte jeg en mail til Maarud for å få skikkelig info. Svar på mailen nedenfor. Med det konkluderer jeg at begge typer er OK å spise - men alt med måte !!
Sitat:
|
Du er bare gull verdt Nille! :love:
|
Så flott! :D Tror jammen jeg skal prøve bacongull igjen... :p
|
Såååå mye proteiner? :eek:
Hjertelig takk Nille! |
Et alternativ til potetgullet ja...*nam*
|
OI....jammen bra jeg spiste litt Bacon-svor i går....:cool:
Utrolig at det er såpass mye proteiner i det...kjennes ut som bare fett....transfett:cool: Takk for at du tar deg bryet med å sjekke sånt for oss Nille:klem: |
Er det ikke Bacongull som inneholder monosodium glutamat...? Synes å huske at det var en grunn til å ikke kjøpe det. MSG er omtrent like omdiskutert som aspartam. Jeg vil gjerne beholde de stakkars hjernecellene jeg har igjen og prøver å få i meg minst mulig av begge deler, sånn for sikkerhets skyld.
... men jeg drikker rødvin, da. Selv om det sikkert tar rotta på noen hjerneceller, det også. :rolleyes: Småsyndig hilsen Ulex |
Du er toppen,Nille!Flott at det finnes et sprøtt alternativ for potetgull!:D
|
Sitat:
|
Kjøpte en pose med KIMs baconsnacks. den inneholder både sukker, druesukker og melkesukker men alikevel står det 0g karboh.:confused:
|
Litt gammel tråd, men fant ut noe viktig i går kveld.
EuroShopper sin BaconGull inneholder 0,2 gram karbohydrater per 100 gram. Den er ikke tilsatt sukker. :D Vi får den her hos ICA butikken i bygda. |
jepp, det så jeg også her en dag, også kjøpte jeg den. også smakte det høgg... *blææh*
;) for håpe du liker den bedre enn meg :ja: :klem: |
Hehe, her i huset liker vi den bedre enn Maaruds sin, faktisk! :D
|
så bra :) kansjke det kun er en tilvenningssak? ;)
:klem: |
liker aller best baconsnacks jeg...og den er det 0 karber i:) :)
|
Sitat:
Sender dem en mail jeg......:cool: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44. |