![]() |
Sommerfristelser
Sommeren står for døren, og med den mange fristelser.
Hva gjør dere noe spesielt om sommeren for å takle alle fristelsene? Da tenker jeg på is, smoothies, frukt og alt slikt som er deilig en sommerdag:) (jeg har egen ismage:D så det blir en kjempeutfordring for meg) Jeg vurderer Fedon som alternativ istedet for ketolyse i sommer. Har jeg ikke da mulighet til å spise noe frukt? |
Sv: Sommerfristelser
Grillmat, grillmat og enda mere grillmat :sikle: Da er sommeren i boks :ja:
Gjerne med litt frisk salat til :sikle: Is kan du jo lage selv, finnes mange gode oppskrifter her inne :ja: God grillsommer :klem: |
Mener det finnes en is som har forholdsvis lite sukker, husker bare ikke hva den heter :o Du kan også lage is selv, finnes mange oppskrifter her på forumet.
|
Jeg tror det er Hjem-Is som har lavkarbo is. Delight heter den serien :ja:
Den er god :D Du kan jo spise litt bær, gjerne med fløte på. Uansett kur eller livsstil, så må jo man begrense seg ;) Litt nå og da... :ja: Nytelsen blir større jo sjeldnere man spiser det, syns jeg :ja: |
Sitat:
|
Synes vel ikke ting blir mer fristende på sommeren, men jeg spiser da min kurv med jordbær i alle fall :)
Ellers er jeg enig med Lokkebiff! Grillmaaat! Mmmmm! |
:) takk for tips.
Skal klare å holde meg unna de fleste fristelser. Har gratis frukt på jobben hver dag, og det klarer jeg å styre unna. Skal klare det i sommer også:) Tror jeg skal titte på de is oppskriftene. Kjekt å ha i fryser'n til den varmeste dagen. Har fryst ned litt funlightsaft for å se om det funker som saftis. ;) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41. |