![]() |
Lavkarbo-loff til reker?
Min mor har lovet å kjøpe reker til lørdagskvelden når vi skal besøke henne, jeg er jo vant til å spise loff til reker. Hva skal jeg spise i stedet?
Noen som har gode forslag hvilket lavkarbobrød som best erstatter loffen? Har tenkt på oopsi rolls, men jeg tror de vil bli meget mektige sammen med reker? |
Sv: Lavkarbo-loff til reker?
Oopsie-rolls må da være perfekt, reker er jo kjempemagert!
|
Avocado funker kjempefint til reker. Går helt fint å maule de med majones også :ja:
Man må ikke ha brød til ting har jeg funnet ut, ofte smaker ting bedre uten. OK, så føles det litt rart i starten, men det går seg til. |
Jeg bruker bare hjertesalat, som er helt ideel å legge reker og majones i:D
|
Jeg bruker både hjertesalat og avokado til reker, alt etter som jeg har lyst på. Kjempegodt begge deler...;)
|
Hva med dette brødet til:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25938 Jeg tenkte å prøve å bake det og ha det til reker. Jeg "må" ha loff til det. |
Takk for gode tips, jeg skal nå bake Prinsesse-brød tror det kan funke. Har kjøpt inn avokado :ja: og 3 l hvitvin:full:
Kommer tilbake til om det funker :lol: |
Jeg brukte oppskriften på søteboller\rundstykker som jeg fant her inne. jeg byttet ut noe av kardemommen med salt.
Jeg delte de i to og laget rekesmørbrød.:D |
Hvis du tåler brød og litt karber er lettbrødet å anbefale! Bare 7 karber i hver skive! Og det er deilig!
|
Sitat:
Supert at Birger S har kommet med ett alternativ for de som kan spise brød. |
Mitt svar er å droppe brødet totalt. Det smaker bedre også. Masse reker, majones og sitron. Namme!
Funker på krabbe også. . . |
Sitat:
|
Reker er utmerket å spise uten brød, med avokado og salat til. Men vis du "må" ha loff ville jeg ha gått til anskaffelse av Ciao Card Bauletto. Det er loff med 10 gr karobhydrater pr 100 gr.
|
Sitat:
|
hmm det skulle fantes en lavkarbo loff i butikken gitt. har ikke tid til å bake og skal bort på reker om en times tid. hehe
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59. |