Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26047)

Solange 22-05-09 20:53

Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Jeg har endelig nådd -20 kg milepælen! Er kjempelykkelig da jeg har strevd i 13 år med å gå ned, og endelig fant jeg noe som virker! Har holdt på i 4 mnd, og regner med at det tar mye lengre tid å gå ned resten av kiloene, men hva gjør vel det så lenge det går nedover!

Sostråle 22-05-09 21:43

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Hei :)

Så flink du har vært, men du må ikke være negativ til de resterende kiloene. Ha en positiv instilling til at de også fær like fort som de andre så går nok det bra skal du se.;)

Lava 22-05-09 21:48

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
:heia: Grattis! :heia:

Imse 22-05-09 21:53

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Gratulerer så mye! Så flink du er!!!

Solange 22-05-09 22:25

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Takk for skryt!!!:D

Liv:) 22-05-09 23:00

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Gratulerer, du er utrolig flink! Ei nær venninne har gått ned mye på Eurodietten, og jeg må si jeg beundrer dere alle som gjør det, det krever nok beinhard disiplin. Lykke til med resten av kiloene!

Solange 22-05-09 23:11

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Tusen takk, Liv. Det krevde mer viljestyrke å gå på grete roede, for da var jeg så sulten hele tida. Det geniale med denne dietten er at du ikke har den ulvehungeren hele tida. Men det gjelder sikkert alle lavkarbodietter. Det var iallefall en skikkelig aha-opplevelse for meg at den evige sulten forsvant! :)

Tutte 23-05-09 01:03

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Gratulerer !!! :heia: Så flink du har vært ! :D
Og lykke til videre med de siste 20 kg også ! :)

LenaBeatrice 23-05-09 19:12

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Solange (Innlegg 723418)
Jeg har endelig nådd -20 kg milepælen! Er kjempelykkelig da jeg har strevd i 13 år med å gå ned, og endelig fant jeg noe som virker! Har holdt på i 4 mnd, og regner med at det tar mye lengre tid å gå ned resten av kiloene, men hva gjør vel det så lenge det går nedover!

HURRA HURRA HURRA for deg (Her skulle jeg sette inn en artig smiley, men det funker visst ikke her nå...)

Synes det er så artig når andre også går ned i vekt, jeg vet vilke følelser som bobbler i kroppen da, og det er morro at andre også for oppleve det.
20 kilo, tek hva det er du....gjør det om til smørpakker, eller melposer, eller sukkerposer....

Det trenger ikke nødvendigvis gå så mye tregere med resten av kiloene, selv om mange opplever akkurat det.
Gi deg selv en STOR belønning nå, og nyt fremgangen
(altså, ikke en belønning av det spiselige slaget jeg tenker på :p)

Svane 23-05-09 19:27

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Gratulerer! Så flott at du har greid 20 kilo! :heia:

Når du har greid de første 20 så greier du selvsagt de neste 20 også. Jeg tror det er lurt å være forberedt på at ting kan ta mer tid etter hvert, uten at man av den grunn taper målet av syne.

Å, jeg er litt misunnelig på deg også! :dulte: Gleder meg til jeg kan legge inn melding her om at jeg har gått ned 20 kilo! Så herlig å lese om andre som har klart det så langt!

Solange 23-05-09 19:58

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Jeg er fremdeles forbauset over at det er meg denne gangen som har gått ned så mye! Når man først finner et skikkelig verktøy(lavkarbo!), så går jobben så mye lettere!
Jeg har gitt meg selv belønning i form av ny sykkel, så nå har jeg en måte til å komme i form på. (fra før av går jeg med staver).

Ivory 23-05-09 21:26

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Gratulerer!! :heia: Lykke til videre! :klem:

Løvetann 24-05-09 10:39

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Å, jeg blir så glad når jeg leser sånne meldinger som din! Minus 20 kg på 4 måneder er jo et fantastisk godt resultat! Og det er til inspirasjon for oss andre å få lese om det.

Jeg har det også sånn som deg, at det er så bra å endelig ha funnet et verktøy som virker. :) Orker nemlig ikke å være sulten. :eek: For meg går det mye saktere, men det kan jeg leve med når jeg vet at resultatet i hvert fall kommer på sikt.

Sykkel var en fin belønning! Du kommer helt sikkert til å lykkes med resten. Ønsker deg masse lykke til!
:heia: :heia: :heia:

Seba-stina 24-05-09 10:59

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
WOW!! :heia: Så utrolig bra!! Og for en utrolig bra belønning du ga deg selv!! :D

Nå føler jeg virkelig at det er håp for mine første 17kg til jul også, hihi!

LenaBeatrice 24-05-09 12:59

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Seba-stina (Innlegg 723868)
WOW!! :heia: Så utrolig bra!! Og for en utrolig bra belønning du ga deg selv!! :D

Nå føler jeg virkelig at det er håp for mine første 17kg til jul også, hihi!

Det klarer du elegant, det er jeg overbevis om!
Tenk så morro å gå på januarsalg og kjøpe seg klær i 2010, med 17 kilo minde å bære på. :goodluck:

Tradilioar 26-05-09 16:13

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Du er utrolig flink!!!! Og 4 mnd- jeg synes ikke det er lenge! Håper de siste kg går kjapt unna de og:D

Skautrollet 26-05-09 17:56

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Kjempedyktige Solange, gratulerer så masse!
Herlig belønning:)

Solange 26-05-09 19:36

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Takk for hyggelige hilsener! Jeg er veldig motivert for de neste 20 også, så jeg håper også det ikke tar veldig mye lengre tid...( målet er jula -09)Men jo lengre tid det tar, jo mer rekker jeg å lære om lavkarbo-kosthold her på disse flotte sidene, og det nye kostholdet begynner å "sette seg fast". Jeg har fremdeles litt drahjelp av eurodiet, men begynner gradvis å lære meg nye retter jeg kan bruke når jeg bytter ut denne maten, ett måltid av gangen.

Luna* 26-05-09 21:33

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Gratulerer så masse!
Var inne og tittet i bloggen din også, lykke til med resten :)

Stellamor 28-05-09 11:07

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Fantastisk!!!
GRATULERER SÅ MASSE!!!:D:D

Har kommet omtrent like langt som deg og det føles veldig godt, ja :D

Masse lykke til videre!!
Vi må heie på hverandre ;)

WeWe 01-06-09 23:06

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
jøss gratulerer :) -20 kilo på 4 måneder er jo helt fantastisk, og lykke til med resten, heier på deg :heia:

Mrs_Maya 17-06-09 01:04

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Gratulerer så masse! :heia:

Kjempebra! :)

solanolsen 15-07-09 19:55

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Så flink du er!!!!

Egg hver dag 16-07-09 16:25

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Gratulerer så mye med de første 20 kiloene, du har vært kjempeflink!!!
Du er en innspirasjon for oss andre som også har mange kilo å ta av :) Masse lykke til med de neste 20...

Tagimpo 20-07-09 22:20

Sv: Nå er jeg halvveis til målet, gått ned 20 kg!
 
Gratulerer ! Må være en deilig følelse ! Du er kjempe flink!! Stå på!:)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no