![]() |
Badetemperaturer
Er det noen som har testa badetempen allerede? Eller som har hørt om noen som har testa den?
Oslo kommune begynner ikke å måle temperaturer før onsdag, men jeg har så lyst til å bade i daaaag :spent: Tror jeg må ta turen til nordbytjernet på Jessheim og teste. |
Sv: Badetemperaturer
Var på hytta forrige helg, og da var det 11 grader i Krøderen... :eek:
|
Sitat:
Bada du? |
Problemet er at det fortsatt blir ganske kaldt om natta :(
|
AAAALT for tidlig å bade her i allefall, vi har vel knapt hatt 4 dager med temperatur på 20 grader jo....
|
Åhhh... Men jeg er så utålmoooodig!
|
Sitat:
|
Ja, det er jo strengt tatt ikke behagelig på 16 grader da. Men: utååååålmodig :lol:
|
Sitat:
|
bada i går ,,vannet var overaskende varmt de snakket om 13 grader ,men tør vedde på at det var 16 ,17 g ,minst og 350 brennmaneter ,og de kommer jo inn mot land når det blir varmere i vannet.
så badet i sixsaks,,og deilig var det |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg vil baaaade! Om det så er femten grader. Jeg svetter bort her, men tror jeg drøyer det til uka :) |
Sitat:
|
Sitat:
Med mindre du bada i Femund ved Femundsenden, da. Der er det kaldt, enn hvor idyllisk det ser ut på avstand :rolleyes: |
Sitat:
Jeg har ikke bada i femundsenden, jeg hælte ikke:lol: Og jeg er vandt med å bade i alle slags vær, men i femundsenden i begynnelsen av juni, det var for tøft;) |
Da kan jeg rapportere fra nordbytjernet på Jessheim! Det var forfriskende, men på ingen som helst måte avskrekkende. Jeg tipper 18-19 grader. Mye varmere enn jeg hadde forventa meg hvertfall :heia: Svømte en halvtimes tid :D Herlig herlig! Da er badesesongen definitivt i gang. HURRAAA!
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
hehe. husker jeg bada på jessheim i fjor og vannet var seriøst så varmt at jeg ikke kjente at jeg gikk uti! gleder meg til å bade i sjøen!
|
Sitat:
|
Jeg bor bare 10 minutter m/bil unna Norbytjernet på Jessheim. Tror nok det blir en tur dit i mårra, ja! :stortsmil
|
Aner ikke gradene men en sprek dame bada i sjøen her i dag!
Sikkert veldig kaldt, rett i utløpet av en elv.. |
Sitat:
|
Æsj, håper verken yr.no eller storm.no har rett i sine varsler, blir jo kaldere ut i uka, jo :(
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48. |