![]() |
Røyking og ketose, noen som vet?
Hei..
Jeg er ganske ny i gamet.. er på full pulver-kur for å være i ketose i 7 uker til.. Det går bra så langt. Men det er litt kjedelig. Og jeg savner den lille røyken på terrassen på ettermiddagen. Jeg røyker altså nesten ikke. Kan gå dager i mellom uten røyk, så egentlig er det vel dumt å ikke legge den helt vekk. MEN for å kose meg LITT da.. mens jeg venter på at ketosen skal gjøre underverker... hehe.. Noen som vet om jeg kan ta en røyk mens jeg er i ketose? Ødelegger det for noe? |
Sv: røyking og ketose.. noen som vet...?
Det er mye rart i røyk, men karbohydrater er nok ikke en av de :lol: Mange lavkarbere som røyker og er i ketose.
|
Sv: Røyking og ketose, noen som vet ...?
Jeg har røyka opp til førti om dagen på det meste (ja, huff :p), og det har ikke hatt noe å si for meg i alle fall :) (Faktisk kan forbrenninga gå ned med ti prosent det første året man slutter å røyke, men det gjelder vel mest de som røyker fast ;))
|
Sv: Røyking og ketose, noen som vet ...?
sænkju,sænkju!! pjuh... Gjett hva jeg skal gjøre i morra da!!!! :-)
Gleder meg til en mager (hehe) trøst på terrassen! For jeg slutter på jobb i morgen! Og starter på ny jobb tilhøsten! ETTER en laaang og deilig ferie! Kan jeg bedre få det da? Takk for tipsa folkens. :-) Ha gode dager! Mm |
Sv: Røyking og ketose, noen som vet?
Egentlig er en kostholdsendring en perfekt anledning til å slutte å røyke.
Man har masse annet å tenke på enn røyk og man skal allikevel endre vaner. Håper at du finner ut at du skal slutte helt siden du heldigvis ikke er en hverdagsrøyker. Lykke til! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33. |