![]() |
Klarer jeg dette selv?
Jeg har jo hatt ganske mye hjelp med min vektnedgang - gått ned fra 102,5 til 95 kg siden 18mai, mye ved hjelp av masse trening sammen med en PT. jeg hadde et må om å gå ned 20 kilo, men trives så godt med med dette at jeg har forskøvet det til 30 kilo - vil så gjerne være rundt 70kg...
Men nå har disse timene mine med PT blitt brukt opp, skal jeg investere i Nye? å ja, jeg sier investere for det er snakk om 5 500,- for 2 ganger i uken i 5 uker. det er vanvittig mye penger, å jeg har allerede brukt 7 000,- på dette så jeg er veldig usikker på om jeg er villig til å la meg friste evt lures med i fellen alt ettersom hvem du spør... klarer man dette alene - uten en som presser det siste ut av deg - kan jeg virkelig klare å holde fokus de neste mnd - han skal jo overvåke vekten min i en stund fremover... jeg er veldig usikker, vi har en god kontakt, å det er absolutt kvalitet. har lyst til å prøve meg en stund uten, se om jeg kan opprettholde nedgangen, å lysten. |
Sv: Klarer jeg dette selv?
Du klarer det alene!
Lag en PT avtale med deg selv. Nå har du hatt så mange timer med han, så du vet hva det vil si å bli pushet. Lag deg noen regler for deg selv, og hold deg til de. Du vet jo nå hvor deilig det er å vite at du har pushet deg til grensen. Og det var jo ikke han som nådde grensen, det var du selv. :ja: Det blir lettere for hver gang, og veldig motiverende å merke framgangen man klarer på egenhånd. :heia: Og du kan jo bruke de veilederene som går rundt i senteret hvis du lurer på eller trenger hjelp til ting. Selv er jeg glad i timene, f.eks Power-timene, så blir jeg pushet litt ekstra av gruppeveilederen. |
Sv: Klarer jeg dette selv?
Prøv selv en periode, du merker fort om at du er motivert nok til å klare det selv :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23. |