![]() |
Tips til lavkarbomat på fly?
Er det noen som har noen gode ideer til mat jeg kan ta med meg på en 5.5 t flytur? Jeg regner med at det ikke er så mye av flymaten jeg kan spise. Tar med noen Atkinsbarere, men det holder ikke så lenge.
Noen tips? |
Sv: Tips til lavkarbomat på fly?
På en 5.5t tur hadde jeg ikke rukket å spise, jeg sover som en stein på fly :D Men Jeg vil anbefale disse som ta-med mat: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26269
|
Jeg skal faktisk reise helt alene, så det kan godt hende at jeg sovner ja. Det er ikke ofte jeg drar på flytur alene for å si det sånn. Skal sjekke linken.
|
Avokado, Fiberrik og tubeost. Gjerne Mager ost m/ skinke...den har flest proteiner. God tur :)
|
Sitat:
Nøtter? Spekemat og eggerøre? |
Man får nok ikke med seg mat gjennom sikkerhetskontrollen :(
|
Sitat:
|
Jeg har lurt litt på lavkarbopizza. Nøtter tar jeg med. Ellers får jeg satse på å sove mest mulig sånn at jeg ikke merker at jeg blir sulten. :-)
|
Sitat:
|
Det har blitt noen endringer i reglene i det siste pga at folk klagde på at de ikke kunne ha med mat til barn osv. Men er ikke 100% sikker på hva de innebærer. Brunost er vel ikke lov, sp mulig det gjelder hvitost også ja :rolleyes:
|
Jeg tar uansett med meg en liten boks med mat, så får de heller ta det hvis det ikke går gjennom.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:39. |