![]() |
Nybegynner Beat for Beat
:D Her er første:
Med hatt med slør og silkestrå, en kjole med blonder på kragen To kvite sko med sløyfer på og strømper så klare som dagen (jeg tror dette er nybegynner :o ) |
Denne er altså for de som ikke er aktive i den originale Beat for Beat tråden!
Lise? |
Sitat:
"Sønnavindsvalsen" .Neste: ...Og jeg har ingen bondegård med hest og ku og dreng... |
Sitat:
|
Sitat:
Neste.....:p |
Sitat:
OK. Ny oppgave: .....det snør og det snør og det snør nesten ned! |
Nååååå ble det lettere ja!
Du og jeg og dompapen! Neste: "...jag är øm och trogen...." |
Den kan jeg, kan jeg få være med eller er jeg for alltid plassert i den originale Beat for Beat?
Hvis ingen andre kan den, sier jeg FUSS! :D |
Sitat:
|
Fuss = førstemann = jeg vil være først = meg, meg, meg! Sa dere ikke det da dere var små? Fuss, and, tredj, ferd osv. :D
Det er i vaffal Lille vackre Anna (eller var det Anne ;) ) med kanskje Lillebjørn Nilsen eller andre som har sunget den. Kanskje Cornelis Wreswijk også har sunget den? Godkjent? Kan jeg komme med ny??? :klem: |
[quote=marianne]Fuss = førstemann [quote]
Åååååja. Vi sa fuuuuus vi... :p Lille vackre Anna er riktig. Kom igjen! :spisesnak |
"blått hav så langt du ser, en jord der blomster gror"
Den er så fiin... |
Barn av Regnbuen! Wee! :)
Neste: "Du får sikkert bruk for'n en vakker dag!" ;) |
Sitat:
Neste: "......du må tro og håpe at i morgen, blir det sol...." |
Sitat:
"I måren" fra Anie? |
Sitat:
|
å, må jo få vite at jeg har gjetta riktig først! Eller? :)
"når natt går mot dag, og vi føler at den tid vi har...." *mimre, mimre* |
Sitat:
|
Sitat:
neste: "ingen øyne skinner......" |
Sitat:
Trodde ikke min egen hjerne når jeg husket det jeg... Er ikke akkurat min faste type musikk selv om den ikke er så verst... ;) Men så lå den leenge på norsktoppen synes jeg å huske. Akkurat i den tida jeg helst ville høre Alice Cooper... Neste da... "Your lips are venomous..." (Håper det går bra med en enkel engelsk en...) |
Sitat:
Men vi fortsetter på Ingo sin nå :) |
Sitat:
|
Ooops...
Sorry så meget... :rodme:
Både jeg og forloveden her var bombesikre på at det var den... (synger han ikke "ingen øyne skinner sånn som dine øyne gjør"? Er jeg på jordet?) Vanskelig den... Jaja, trodde den ble enklere jeg, for jeg la ut et hint rett før, med Alice Cooper. Noen som tar den nå da? Sangen starter med : "Your cruel desire..." |
Er det Poisen? (Staving?) Eneste AC låten jeg kan navnet på.
Hvis det er riktig så fortsetter vi med " det er mandag hele året" |
splitterpineeeee!:)
Riktig? ".....reven sover også nå med halen..." |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50. |