![]() |
En-dags influensa?
Hei!
I går hadde jeg en fæl dag. Våkna med mageknip, men jeg gjorde mine vanlige ting og regna med at det skulle gå over.:( La meg nedpå i halv fem tiden og duppa en halvtime. Våkna og hadde kjempemageknip pluss at merka at jeg begynte å verke i leddene.Veldig influensaaktig. Og feberen kom. Hadde 39.5 kl 21. "Dopa" meg litt så jeg skulle få sove, og våkna kl 7 i dag og feberen og kroppsvondten var borte. Men har fortsatt mageknip men ikke i nærheten av de smertene jeg hadde i går kveld. Noen som har opplevd noe lignende, var det endagsinfluensa, eller fikk jeg feber fordi jeg hadde så store magesmerter?? |
Sv: En-dags influensa?
Tja...hva med Blindtarmen din?
Blindtarmbetennelse kommer og går og feber ikke uvanlig. |
:D
Sitat:
Er det slik at blindtarmbetennelse kommer og går altså, at man kan ha veldig vondt en stund og så mindre vondt? |
Sitat:
|
Nei ikke kvalm heldigvis. Får se det litt an til i morra, da får eg ringe legen hvis det ikke er bra!
|
klem inn på høyreside av magen, og slipp raskt trykket. gjør det veldig vondt? I såfall er det blindtarm.... :o
Forøvrig går det magesjau for tida, jeg hadde feber da det slo til på meg, var helt i tåka. Sambo fikk kramper. |
:D:DHeisan!
En liten oppdatering. Var mye bedre i magen i dag, men siden vi skal til fjells neste uke så gikk jeg på legevakta på Ryen i ettermiddag. Jeg hadde blod i urinen og forhøyet CRP. Fikk beskjed å gå til fastlege til uka og ta nye prøver. Burde ikke dra til fjells sa han! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:37. |