![]() |
Billig lavkarbomat?
Noen som har tips til billig mat som er lavkarbo? :p
|
Sv: Billig lavkarbo mat?
- First Price bacon (Kiwi)
- Nakkekoteletter fra Nordfjord (Rema 1000) - Blomkål - Kål er kjempebillig! Finn oppskrift på ColeSlaw, så har du en god Lavkarbo-salat i kjøleskapet flere dager. :) |
First Price tacosaus
X-tra gulost på Coop |
|
Ja, kjøttdeig på Rema kjøper jeg, i frysedisken.
Og laksefilet kjøper jeg på Rema. Kiwi har Go'Helg tilbud. Får mye billig kjøtt der. Laksen er like billig på Rema og kyllingfileten er like billig i Sverige. Men svinekjøtt og storfe er billig. |
Ikke superbillig, men ser at Coop Prix har fast pris på 1100 gram kyllingfilet til 99 kr pakken.
|
skaff deg høns - gir deg en god del egg pr dag..
det koster bare en 5kr. firstprice brød innimellom :) og høner kan du "adoptere" :) |
Jeg har høner:D
|
Coop har billig laksefilet. Fryste allså :)
|
Frosne makrellfiletar er billeg. Trur eg betalte 25 kroner for 400 gram her om dagen, og dei var kjempegode. Med masse, godt fett :D
For oss som bur i Oslo trur eg dei billegaste nøttene, og det beste utvalget, er hjå Carl Heftye i Kirkeristen. |
Coop OBS har faktisk nesten alltid tilbud på fersk lakse/ørrettfilet. Meget bra kvalitet og ca 80 kr kiloen.
|
Når høsten kommer er det kjempebillig fårikålkjøtt å få tak i :D
Lager mye gryter av det.. med løk, hakkede tomater, hvitløk, bønner etc... uante muligheter i fårikålkjøtt :) Kjøper hver høst massssse kjøtt og bruker utover året ( selvfølgelig både til fårikål og lammefrikasse også :) ) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57. |