![]() |
Kaffi. Kvalm og dårlig
Har merket at etter jeg startet med ketolysekuren så blir jeg rett å slett kvalm å dårlig når jeg drikker kaffi.
Normalt drikker jeg endel kaffi når jeg er ute i besøk å sånt, samt på jobb. Men nå blir jeg dårlig hele kvelden etter bare èn kopp. Andre som har erfaringer på dette???? |
Sv: Kaffi. Kvalm og dårlig
Jeg har lett for å bli litt "uggen" selv av kaffe nå som jeg er i ketose... Så jeg har rett og slett kuttet ut kaffen helt for en periode. Det anbefales heller ikke at man drikker kaffe/ koffein de første 14 dagene av kuren.
|
Sitat:
Akkurat. Ja, så lenge kroppen min ikke vil ha den så bare kutter jeg den ut. Ikke noe problem siden jeg blir såpass dårlig. |
Jeg aner ikke hva det kan være, men tror jeg har det noenlunne likt. Eller kanskje ikke. Ihvertfall, kaffen blandet med den vannvittige metallsmaken i munnen frister ikke. Kaffe skal gli godt ned og smake godt. Så her går det i alle sorter grønn te, har ikke funnet noen favoritt ennå.
|
Elsker grønn te m/ sitron fra twinings. DEN ER BEST!!! he he he
|
Ja, te går bra heldigvis :)
Vi får holde oss til dèt, hehe... |
Jepp, trenger å komme meg en tur til Sverige og kjøpe mer ;)
|
Sitat:
Er det Pickwick i Norge forresten? Hm... Har eg ikkje tenkt på før. Har forresten også kutta ut kaffi for tida. Mest fordi at kaffien på jobb ikkje er noko særleg god, då kan eg like greit drikke te. |
Nei, den har jeg ikke prøvd. leter etter den på neste svenskehandel!! takk for tipset!
|
Kanskje dei har den i Sverige ja, merket er nederlandsk i alle fall.
|
Har sett denne i en del innvandrerforretninger: http://www.friele.no/storkjokken/te/
Ellers er celestial seasonings veldig god te :ja: |
Sitat:
Celestial seasonings er også veldig bra, Sleepy Time teen har eg brukt mykje! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30. |