![]() |
Middagsspørsmål
er helt ny i dette her, og har prøvd å sette opp noen middagsforslag. kan dere som er drevne se om dette ser ok ut?
middag 1: steke kyllingfille biter og paprika biter ha oppi en boks matfløte, la det surre litt i panna gratinere blomkål,brokoli og gulerøtter toppet med ost spise med kryddersmør middag 2: sommerkotteletter (kan jeg marinere de?) grille tomat og paprika lage dressing av seterrømme og krydder middag 2: salat med bogskine,tomat, paprika, agurk, sukkererter dressing av seterrømme og krydder oopsie-brød til flere middagstips taes de i mot med takk :) har ei lita tulle på 1 år, så gjerne noe hele familien kan spise! |
Sv: Middag spørsmål.
Ser godt og bra ut :D
Sommerkoteletter er jo røkt og ganske mye smak i da. Har aldri prøvd å marinere de. Viss du ser i signaturen min, så er det en link til mine oppskrifter som jeg har lagt ut i profilen min :) Kanskje du finner noe fristende der ;) |
Sv: Middagsspørsmål
jeg har marinert sommerkoteletter. Lager egen marinade av: En slump god olivenolje, en liten slump hvetefri soyasaus, et par fedd hvitløk, litt finhakka chilli (eller litt chillipulver), sitron, salt og pepper. Denne marinaden har jeg brukt på alt fra sommerkoteletter til nakkekoteletter og annet renskårent kjøtt.
Lar minst ligge natta over. Nam nam! |
Sv: Middagsspørsmål
takk for svar! maten i går ble kjempegod:)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33. |