![]() |
Jeg er litt redd, nesten ... (Sjokk)
stakkar barn idag.. ?
vi kan se tydelig økning blant vekt idag. få av de er faktisk "normalvektige" i seg selv. de fleste er i så fall undervektig. jeg tokk en tur innom "klara-klok" , og "ung" ( .no ) og der spør tennåringer stadig vekk om og ikke spise på uker , bare drikke vann , m.m. kan hjelpe de og slanke seg? de trenger virkelig hjelp av nettsidene ja! og leste nå nettop : " Er det OK og slanke seg med og kaste opp hver dag eller må du trene og ikke spise ????? " ____________________________________________ må jeg si mere?:eek::eek: ( www.ung.no ) ( spørsmål og svar , slanking. ) |
Sv: jeg er litt redd, nesten.. ( shock )
leste nå : " Er det okai og overspise , bare man løper kjempelangt etterpå eller kaster opp all maten i do?? "
*kremt , bulumi*.. :eek: |
Sv: Jeg er litt redd, nesten.. ( shock )
Trist lesing, skikkelig trist.
|
Sv: Jeg er litt redd, nesten ... ( Sjokk )
Jeg tror det ligger mye tull der inne også. Folk som lager dumme spøsrmål for å se hvilke svar de får..
|
Det er vel ikke verre enn å la være å lese på de sidene? Jeg blir ikke sjokkert i det hele tatt.
|
|
Sitat:
henviser til artiklen,,der svaret bare var at det var farlig og gå ned 15 kilo på tre uker |
Sv: Jeg er litt redd, nesten ... (Sjokk)
men hva skal en si ? hva ville du sakt hvis du skulle svart?
kan jo ikke bare kjefte det heller in i hodet på en tennåring.. de ingnorerer jo alt shit. men 15kilo på 3 uker .. det hadde vell blitt at du mista 33/33/34muskler , vann og kansje fett.. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27. |