![]() |
Pastaform lavkarbo
Nå har jeg laget verdens beste pasta form!
800 gr kjøttdeig brunes fres en halv løk, hvitløk og litt purre mot slutten av steketiden Ha i en halv boks landlord tomatpure å la det frese med.. 1 boks landlord hakkede tomater. Krydre med salt, pepper, chili eller annet krydder du liker litt vann og en dl fløte.. La det stå å putre en god stund før du har i lavkarbopasta (kan sløyfes) Jeg brukte ca 50 g pasta.. ca 7 karber.. Ha det i en ildfast form å ta på så mye ost du liker.. Stekes i ovnen på 225 g i ca 20- 30 min Nam sier jeg bare:) |
Sv: Pastaform lavkarbo
Sitat:
|
Det var utrolig godt, å den mettet veldig.. Den holder til flere porsjoner:)
|
Hvor kjøper dere lavkarbo pasta?
|
Hei
Du skriver at du bruker tomatpurre og hakkede tomater fra Lanlord. Er det mindre karohydrater i disse enn i f.eks Eldorado? Ha en forsatt god kveld:) |
Ja, Landlord har minst karber:
Har nettopp bestilt varer fra Danmark...spent på pastaen altså! Her kan du bestille pasta,pita, og tortillalefser:) http://www.dialife.dk/default.asp?lang=dk |
Den pastaformen hørtes god ut !!:p
Elsker pasta , så hadde vært digg å prøvd å bestille noe! tar de mye ifrakt og sånt - blir det toll på disse varene , eller er det slik at det er best å hodle seg under 200 kr for å unnngå tollavgiften ?? (liten er faring m å best. fra Danmark) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08. |