![]() |
Noen som vil hjelpe meg?
Jeg må innrømme jo mer jeg leser jo mer usikker blir jeg:confused:
Tenkte å følge Fedon - har gjort det en uke nå. Men jeg lurer på å kutte mer karbohydrater enn han foreslår (har forsåvidt også gjort dette). Men jeg lurer på om jeg kanskje spiser for lite fett...redd å spise for mye fett også, spesielt i komb med noen karber. Har nå spist et måltid som så slik ut: 2 egg 1 tomat 1 skive røyka laks Godt med salat (isberg, ruccola...) Litt rapsolje over 1 youghurt 0,1 yo-plait 1 glass vann Er jeg på sporet av noe, eller? Siden jeg ikke har gått ned noe siden første dagene så syns jeg det er vanskelig å vite om jeg er på rett spor. Og spiser dere ubegrenset med egg? Syns egg er den enkleste protein-kilden å lage seg til mat. Går mye i egg - flere pr dag - og det er kanskje ikke så bra? Ellers går det en del i cottage chees. Begynte med å ha dem sammen med syltetøy (lov i følge fedon), men så fikk jeg dårlig samvittighet fordi jeg såg at syltetøyet inneholder jo minimalt med bær selv om det står på dem... Blir litt oppgitt og forvirret no:p |
Sv: Noen som vil hjelpe meg?
Jeg er ikke noe særlig inne på Fedon, og av det lille jeg vet om hans filosofi, kan jeg ikke akkurat kalle meg noen fan. :p
Kan du ikke prøve LCHF? Ketolyse osv? Det finnes et hav om info på nett, samt masse oppskrifter. Og det er utrolig lett og følge den type diett. |
Sv: Noen som vil hjelpe meg?
Sitat:
Hva er egentlig LCHF? Kanskje det likevel hadde vært lurt å være litt sta i begynnelsen og heller slakke litt etter hvert? Ikke vet jeg... Men det med fett da? Hvor mye kan jeg egentlig spise....? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39. |