![]() |
Hva er DIN partystopper?
Leser i tråder rundt omkring her om hvilke partystoppere folk har.
Kunne tenkt meg å ha en tråd hvor man kunne samle folks ulike partystoppere? Vet at den enkelte stopper ikke nødvendigvis gjelder alle, men det kan likevel være enklere å se etter hva en selv spiser og finne problemet?! Har ikke vært her lenge nok til å komme med tips, men det har kanskje du? :) |
Sv: Hva er DIN partystopper?
Mine største partystoppere er meieriprodukter, og for lite vann.
|
lørdager på byen med venner :eek:
neida, det er nok en hel del.. jeg takler tomater veldig godt , vet jeg hvartfal.. |
I en periode på ca 2mndr var det fløte og rømmer, men det gikk seg til. Og i perioder ser det ut til at sukkerfi knupp stopper meg( men nå fant jeg ut at det er maltitol med gi på 40 som er problemet..) og lavkarbobrød( skive når og da går bra, men ikke 1-2ganger pr dag).
I det siste s*nes jeg at jeg har slurvet med alt, masse fløte, bringebær, søtningsstoffer( mest sukrin), lavkarbobrød opptil flere ganger i uka... Og enda går jeg ned en 1/2kg i uka... Men det varer vel ikke lenge tenker jeg. |
Sitat:
Min er stress og lite søvn. Noe jeg skrev om her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=24409 Og lightbrus da. :rolleyes: |
Brøderstatninger, nøtter og for lite vann.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Åh, knupp! Fineste ordet for godteri :love:
|
Sitat:
|
Sitat:
Og det lavkarbobrødet du spiser er det et av de her inne fra eller er det kjøpebrød? Håper ikke det er her inne fra...*håper* |
Sitat:
Lavkarbobrød= hjemmelaget av egg, creme fraiche og div frø, kli... Det man kjøper på butikken inneholder ALT for mange karber:eek: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ja, forresten. Alkohol er også en partystopper, men bare for en dag eller to, og det er det i blant verdt ;) |
Sukkerfri sjokolade
Tyggi/drops Brøderstatninger For mye melkeprodukter For mye væske her??? |
...:D knupp for meg er noe intimt...;)
IKKE godis...haha |
Partystopper for meg:
Rømme Melk Creme Fraich Fløte osv |
Sitat:
følte meg heldig nå :D nøtter i alle mengder har ingen ting og si på meg, hoho ! hm.. |
Sitat:
For meg er nok også alle erstaninger en partystopper, dvs. sukker, brød. Samt antaglig meieriprodukter:confused: Driver å forsker på dette nå - for å være sikker. |
Det eneste jeg vet nå, per idag det er at hvis jeg spiser for mye søtningsstoffer så går jg ikke ned. I uka her gikk jeg opp!:eek:
|
søtningstoffer? som sukrin?
da hadde jeg ikke tålt og levd ditt liv :eek::eek::eek: |
Jeg tror nok det er de kunstige søtsoffene som er verst, som splena, natreen o.l.
|
Det jeg vet foreløpig er sukkerfri sjokolade.
|
Jeg har ikke prøvd sukrin å splenda å sånne ting enda :P det eneste jg har brukt er sukett i teen. men ikke så mye, for d drikker jg sjeldent.
Men jeg har brukt heistadprodukter, pepsi max, sukkerfrie drops (de jordbær og fløtedropsene, kjøpte de på ultra) og 80 og noe prosent sjokolade.. mn jg merker jg reagere på de tinga. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44. |