![]() |
Snakk om å selge seg billig!
Hvorfor i all verden lar forumeier disse http://www.vitahjertego.no/Hjertesko...FdMWzAodx0P1kQ ha reklame på siden. Strider ikke dette mot mye (les ALT!) av det dette forumet står for??? Og denne reklamen var det første jeg så da jeg logget meg på forumet i dag.
|
Sv: Snakk om å selge seg billig!
for noe søppel de legger ut på sidene sine!
|
Dette er det tråder om fra før.
Og dette er reklameinntekter. Derfor kan vi benytte dette forumet gratis :ja: Og det setter vel de aller fleste pris på her inne, ikke sant ;) |
Hei,
Der var Gerd litt kjappere enn meg, men her er i alle fall en av trådene, http://forum.lavkarbo.no/showthread....hlight=reklame |
Båndbredde og server koster penger. Vil du ha en betalingstjeneste?
|
Jeg skal heller reagere den dagen de reklamerer for terrororganisasjoner eller røyking. :p
|
Nå man ikke har annonsørinntekter, så må man finansiere slike forum med den slags reklame. Å eie og drive et forum er SVIND*RT!
Jeg overser reklamen helt, men s*nes det er litt s*nd at lavkarbo.no ikke har noen faste annonsører man kan tjene penger på. Men forum koster som sagt penger og ære være den som eier lavkarbo.no og betaler regningene! |
Jeg greier også fint å overse reklamen.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Enig i at reklamen i HI ikke er lavkarbo, men samtidig så er det ikke alle de 60.000 unike besøkende som er innom her i løpet av 30 dager som spiser (eller ønsker å spise) lavkarbokost. Hvis noen av dere trenger å blokkere annonsene så anbefaler jeg å bruke Firefox med AdBlock-Plus utvidelsen, den sensurerer det meste av reklame på nettet (inkludert mulighet til å blokkere brysomme flash-elementer). |
Synes forumeierne gjør en fantastisk jobb slik at vi kan være her inne og dele tanker, tips og ideer. Er evig takknemlig og har faktisk ikke fått med meg en eneste reklame her inne omtrent, overser det galant :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Legger jo merke til annonsene, men fatter ikke at anonsørene vil annonsere her inne ( men takk og pris for at de gjør). Det blir jo nesten som å annosere for øl på et avholdsmøte.
Mvh Grovsnus Ha et Godt Smør |
enig der.
men uansett er jeg uendlig glad for dette forumet! :) flote mennesker :) |
Sitat:
Eller tar jeg helt feil nå? |
Da har jeg i alle fall trykket på en Toyota bruktbil-reklame just sånn in case :D
|
Og nå ser jeg en Fedon Lindberg-reklame faktisk :D Fra Capris.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
De som annonserer, må vel ha en eller annen form for feedback så de vet at det er noen som ser annonsene (ellers er det jo bare penger ut av vinduet for de) Jeg legger merke til noe reklame, men klikker meg ikke inn på noe jeg ikke er interessert i ... |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28. |